Chriz CivicMan ;) Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Er så få folk som vil selg Polo'ene sine syns jeg :( Er på utkikk etter en 6n.. Helst Color Consept.. Noen som vet om noen som er tilsalgs, men ikke lagt ut på nettet enda ? Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Hm...riktig valg av bil men eneste jeg vet om er en gul en som ligger på club sidene til vw audi club men den ligger vel også på auto db tror jeg......og det ligger en fin blå en der som ikke er CC,men veldig pent byggd.....PM meg hvis noe av dette er av int....Men som sagt...dette ligger vel allerede ute..... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Oktober 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Kan du gi meg link til de to bilene ? Sett flere gule og blå på AutoDB, men vil se hvem du mener.. Hehe.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 tøm innboksen din Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Oktober 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Empty................................. Du kan gjerne ringe meg/sende sms ogå.. 91614241.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 du har pm:) Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Oktober 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Originally posted by rfPolo du har pm:) Det hakke du, for din er full ;) Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Originally posted by Chr|z Det hakke du, for din er full ;) ikke nå lenger:o Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Oktober 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Originally posted by Gou tøm innboksen din Skulle du sende ?.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Originally posted by Chr|z Skulle du sende ?.. sendt Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polon Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Hei. Har 96 mod polo som jeg vurderer og selge. Den er helt strøken. Ny lakk i sommer, juster bar senk. 2.5" eksos fra kat og ut. green filter. front leppe, M3 kanal skjørt, M3 speil. Hel sveist panser "BAD LOOK" bonerath grill. Det er 15 " borbet felger sommer og bare 13" på vinter. Den har gått ca 140000 km. Det er også hekk på den med bremse lys i. Svart perlemor lakk.. Vurderes solgt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Oktober 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Originally posted by Polon Hei. Har 96 mod polo som jeg vurderer og selge. Den er helt strøken. Ny lakk i sommer, juster bar senk. 2.5" eksos fra kat og ut. green filter. front leppe, M3 kanal skjørt, M3 speil. Hel sveist panser "BAD LOOK" bonerath grill. Det er 15 " borbet felger sommer og bare 13" på vinter. Den har gått ca 140000 km. Det er også hekk på den med bremse lys i. Svart perlemor lakk.. Vurderes solgt. Pris ? Bilder ? Send meg gjerne mer info på PM.. Ang. service osv.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Originally posted by Chr|z Er så få folk som vil selg Polo'ene sine syns jeg :( Er på utkikk etter en 6n.. Helst Color Consept.. Noen som vet om noen som er tilsalgs, men ikke lagt ut på nettet enda ? Hei min mor har en rød Coulor concept hun skalselge! 97 mod 125000km Kamei grill, øye lokk Senket 15 og 14" felger! Cd/radio med sub++ Fin bil selges relativt billig! Ca 85000 Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomuch Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Ikke for å ødellegge salget ditt, men dette er ikke billig. Jeg kjøpte min '97 Polo CC 1,6 med 72000km på telleren 2 eiere, og full servicehistorie på merkeverksted for 1 1/2 år siden, for 90000.- og det var da markedspris. Siter BMW M3GT #133 YAMAHA R6 VW PASSAT stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Originally posted by toomuch Ikke for å ødellegge salget ditt, men dette er ikke billig. Jeg kjøpte min '97 Polo CC 1,6 med 72000km på telleren 2 eiere, og full servicehistorie på merkeverksted for 1 1/2 år siden, for 90000.- og det var da markedspris. Tror ikke dere på JÆREN vet hva dere snakker om!!Prater dårlig dialekt og bare vås! Og ikke for å ødelegge salget?? Hva tror du du gjør ved å legge inn et sånt innlegg da? Står flere CC til salgs på nettet til over og rundt 100000,- 97-98 mod!! Jørn:D :D Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg