Chriz CivicMan ;) Skrevet Oktober 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Så kutter vi pisset og holder oss til TOPIC !! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Originally posted by Chr|z Så kutter vi pisset og holder oss til TOPIC !! Prøvde å være særiøs jeg, men noen ville ødelegge for meg!! Så som sagt før har jeg (min mor) en Polotil salgs! Int??? Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Oktober 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Originally posted by jørn bergflødt Prøvde å være særiøs jeg, men noen ville ødelegge for meg!! Så som sagt før har jeg (min mor) en Polotil salgs! Int??? Jørn Alt er av interesse.. Har sett på bilen på nettet, men titter litt etter Golf, A4, A3 også.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomuch Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by jørn bergflødt Tror ikke dere på JÆREN vet hva dere snakker om!!Prater dårlig dialekt og bare vås! Og ikke for å ødelegge salget?? Hva tror du du gjør ved å legge inn et sånt innlegg da? Står flere CC til salgs på nettet til over og rundt 100000,- 97-98 mod!! Jørn:D :D Sattan så surt, men det bler vel sånn når du må se sannheten i øynene. Å begynna å rakka ner på folk, pga hvor de kommer fra i landet, tyder bare på lav intelligens, og ikke noe bedre viten om hva man skal skrive. Hadde eg fått 90000.- for min polo, som har det sama utstyret som mor di sin, men med 35000km MINDRE på telleren, så hadde eg solgt an med en gang. Slutt på denne diskusjonen for min del. Beklager til han som startet tråden. Tommy Siter BMW M3GT #133 YAMAHA R6 VW PASSAT stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by toomuch Sattan så surt, men det bler vel sånn når du må se sannheten i øynene. Å begynna å rakka ner på folk, pga hvor de kommer fra i landet, tyder bare på lav intelligens, og ikke noe bedre viten om hva man skal skrive. Hadde eg fått 90000.- for min polo, som har det sama utstyret som mor di sin, men med 35000km MINDRE på telleren, så hadde eg solgt an med en gang. Slutt på denne diskusjonen for min del. Beklager til han som startet tråden. Tommy Til den slags kommentarer har vi PM.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 om du ikke har noe mot å gjøre litt rep... http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=584298 Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=556758 Kompis som skal selge! Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Oktober 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Originally posted by PoloBoy http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=556758 Kompis som skal selge! Har tittet på den flere ganger, men den er ikke CC.. Jeg er egentlig mest keen på det... Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Men er du ikke int i min mor sin da? 97 rød CC?? Få mail adressen din da så kan jeg sende no bilder?? Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hakke Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 http://home.no/sindrehaatveit/ Siter sh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg