Gå til innhold

kjøpe kamaksel

Ranger emnet

Paasan

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg kan få tak i en kamaksel til en golf gti 8v. gjerne en ny en, hvis det ikke koster alt for mye. Skal helst være noe i nærheten av en orginal en.

Hadde tenkt å overhalt toppen og det ser ut som kamakselen kunne trengt å bli byttet ut.

- 97 VW Passat 1.8

X 84 VW Golf GTI 8v (død)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Paasan

Noen som vet hvor jeg kan få tak i en kamaksel til en golf gti 8v. gjerne en ny en, hvis det ikke koster alt for mye. Skal helst være noe i nærheten av en orginal en.

Hadde tenkt å overhalt toppen og det ser ut som kamakselen kunne trengt å bli byttet ut.

Har en tilnærmet ny kam til gti 8v.. Til mekaniske løftere.. Den er nyslipt med nye shims og så god som ny.. Selges billig.. Forutsatt at du har mekaniske ventilløftere da..

Den er orginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar, er mest ute etter en helt orginal en.

Originally posted by vwfreak

Har en tilnærmet ny kam til gti 8v.. Til mekaniske løftere.. Den er nyslipt med nye shims og så god som ny.. Selges billig.. Forutsatt at du har mekaniske ventilløftere da..

Den er orginal.

Dette høres veldig bra ut, jeg vil tro jeg har mekaniske løftere, hvis det er det på en orginal gti 8v fra 1984, noe jeg regner med det er siden det meste andre er mekanisk.

Hvor mye skulle du i så fall hatt for denne?

- 97 VW Passat 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar, er mest ute etter en helt orginal en.

Dette høres veldig bra ut, jeg vil tro jeg har mekaniske løftere, hvis det er det på en orginal gti 8v fra 1984, noe jeg regner med det er siden det meste andre er mekanisk.

Hvor mye skulle du i så fall hatt for denne?

Oki.. Du bør være 100% sikker på at du har mekaniske løftere da.. Men om du har det kan du kjøpe den jeg har her.. Gav 500 kr for den i sommer og den har ikke blitt brukt... Har tenkt 400 kr for den med shims å alt det der.. Hvor bor du i norge?

Har et bilde her oxo..

attachment.php?s=&postid=77342

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki.. Du bør være 100% sikker på at du har mekaniske løftere da.. Men om du har det kan du kjøpe den jeg har her.. Gav 500 kr for den i sommer og den har ikke blitt brukt... Har tenkt 400 kr for den med shims å alt det der.. Hvor bor du i norge?

Har et bilde her oxo..

det høres flott ut, jeg bor i telemark, 20 minutter fra skien.

Jeg er ganske så sikker på at det er mekaniske løftere.

Hydrauliske kom vell ikke før i 85.

- 97 VW Passat 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det høres flott ut, jeg bor i telemark, 20 minutter fra skien.

Jeg er ganske så sikker på at det er mekaniske løftere.

Hydrauliske kom vell ikke før i 85.

Okay.. Jeg er ikke helt sikker på når overgangen til hydrauliske løftere kom.. Men kan stemme at det kanskje er rundt der... Bor en time nord for oslo jeg da.. Men sender i posten om du er interessert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay.. Jeg er ikke helt sikker på når overgangen til hydrauliske løftere kom.. Men kan stemme at det kanskje er rundt der... Bor en time nord for oslo jeg da.. Men sender i posten om du er interessert..

Det er helt i orden for meg å sende med posten. Koster vell rundt 100 kr for norgespakke + 65 kr for oppkrav.

- 97 VW Passat 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt i orden for meg å sende med posten. Koster vell rundt 100 kr for norgespakke + 65 kr for oppkrav.

Stemmer det.. Koster 107 kr for norgespakke + oppkrav på rundt 60 kr.. Så om det er greit kan du sende en PM med navn å adresse så kan jeg få sendt den i morra... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...

Kan skaffe nye og virkelig bra trimkammer til alle firesylindrede VW og Audi, både 8v og 16 v, hydrauliske og mekaniske. Disse er av samme stålkvalitet som orginale kammer (maskinert stål). Har kammer av alle durasjoner og til alle bruksområder. Ytelsen er på flere kammer bedre enn Schrick (dokumentert Dynotest). Merke Techtonics. Priser fra 2090 og oppover.

Selger også bl.a. nye orginale hydrauliske ventilløftere til snille priser.

Send PM om noen skulle være interessert :)

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider