Gå til innhold

Ny film fra Ålgård Gatebilklubb

Ranger emnet

k9v

Anbefalte innlegg

Ny film fra Ålgård Gatebilklubb! Har samlet sammen mye forskjellig materiale, gammelt/nytt og satt sammen til en liten film. Mye som kunne vært gjort bedre, men kvaliteten på noe av det gamle materialet er mindre bra så gadd ikke stresse så mye... :rolleyes:

featcover.jpg

Filmen kan lastes ned HER! (Save target/lagre mål)

136mb

Divx 5.1 codec

10 min. og 42 sek.

04 BMW 320Cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff film. Var noen potensielle driftere med i filmen der. Mye mørk film, det trekker jo litt ned. men det er ikke så lett å gjøre noe med det. Variert filming av Drag var tøft. klippene hvor HKS nissanen kjører forbi var også tøffe. Musikkvalget var bra.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hersker Hans

Tøff film. Var noen potensielle driftere med i filmen der. Mye mørk film, det trekker jo litt ned. men det er ikke så lett å gjøre noe med det. Variert filming av Drag var tøft. klippene hvor HKS nissanen kjører forbi var også tøffe. Musikkvalget var bra.

Takk for kommentarer! :)

Er en del mørk film ja, det jeg mente med dårlig kvalitet på materiale. Er også en del håndholdt filming, som helst bør unngås.

Helt suveren film, digger sånne filmer med "motocross" preg, kanskje litt lite interresant innhold, men det gjelder vel bare for oss som ikke var med på filmen.

Men ellers var gjennomføringa av filmen helt rå.

Kanskje roe ned musikken på noen steder der motorlyden høres litt lite.[/b]

Takker! :) Er klar over det med musikken. Selv liker jeg også å høre motorlyden på filmen i stedet for musikk. Vet ikke helt hvorfor det ble slik på denne :P

04 BMW 320Cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grom film som vanlig k9v

Genialt musikkvalg, trekker selvfølgelig opp...

Ser du kjører den nye hippe trenden med "fort sakte fort sakte"

Det virker profft og er speeda opp på de rette stedene :D

Nice

Ser du også har brukt utallige timer på skiltsladden, respekt for det også.

Det beste med filmen er at man får med mye av feelingen av å være der...

Vibbene - Forventninger - Race - Burning... Stemningen.. Mørket

Allt er liksom der, og allt blir liksom vist frem godt... Meget god "miljøfølelse" :D Tommelen opp..

Negativt er jo seff kornete pga mørket - igjen umulig å gjøre noe her...

Håndholdt kamera som vanlig... Går i denne fellen selv, blir for ivrig, og skal man filme ting "hele tiden" må det bare bli litt sånn.

Litt mye dragrace hvor man ikke så noe serlig... hvem kjørte, hvem vant? Ble litt sånn vosh også fyllte vi ut videoen litt ;)

Burning er fett, men må doseres litt penere muligens.. Men dette var ikke ille, bare som en kommentar på at man nærmer seg grensene for hva folk tåler :)

Summa summarum : Selv om jeg skulle sove ble jeg sittende å se.. Og jeg så hele

Med andre ord : MEGET BRA FILM! :D

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pudding

grom film som vanlig k9v

Genialt musikkvalg, trekker selvfølgelig opp...

Ser du kjører den nye hippe trenden med "fort sakte fort sakte"

Det virker profft og er speeda opp på de rette stedene :D

Nice

Ser du også har brukt utallige timer på skiltsladden, respekt for det også.

Det beste med filmen er at man får med mye av feelingen av å være der...

Vibbene - Forventninger - Race - Burning... Stemningen.. Mørket

Allt er liksom der, og allt blir liksom vist frem godt... Meget god "miljøfølelse" :D Tommelen opp..

Negativt er jo seff kornete pga mørket - igjen umulig å gjøre noe her...

Håndholdt kamera som vanlig... Går i denne fellen selv, blir for ivrig, og skal man filme ting "hele tiden" må det bare bli litt sånn.

Litt mye dragrace hvor man ikke så noe serlig... hvem kjørte, hvem vant? Ble litt sånn vosh også fyllte vi ut videoen litt ;)

Burning er fett, men må doseres litt penere muligens.. Men dette var ikke ille, bare som en kommentar på at man nærmer seg grensene for hva folk tåler :)

Summa summarum : Selv om jeg skulle sove ble jeg sittende å se.. Og jeg så hele

Med andre ord : MEGET BRA FILM! :D

Takk for glimrende kritikk Pudding! =)

Du 'traff spikeren på hodet', viker som om du er dyktig på dette med konstruktiv kritikk :) :cool:

04 BMW 320Cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by k9v

Takk for glimrende kritikk Pudding! =)

Du 'traff spikeren på hodet', viker som om du er dyktig på dette med konstruktiv kritikk :) :cool:

Ingen årsak :)

Noen må jo være videokritikknazi ;)

Skal sparke min egen rompe og få ut noen fler filmer selv snart... Har jo 70 dv tapes som ligger og venter på meg :eek:

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider