Gå til innhold

Passer original S4 front rett på a4??

Ranger emnet

stigare

Anbefalte innlegg

Har fått tilbud om en S4 front fra en 1999 modell Audi S4 nå.

Jeg har selv en 1997 modell audi A4.

Forhandler er litt i tvil om denne passer rett på og tror jeg kanskje må bytte lykter og skjermer.

Stemmer dette?? :eek:

Er det forresten noe forskjell på A4 1.8TQ og vanlig A4 1.8 når det gjelder front?

Kamerat av meg har original S4 front på sin 1.8TQ. KUN byttet lyktene på den. Så hvis de to bilene er identiske med tanke på front så er saken ganske grei...

Jeg er i tvil.... help me!! :eek: :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken fanger er det TS har på sin bil? Er dette RS4 fanger? Da måtte han bytte skjermer forran osv, pga at fangeren var breiere enn den orginale a4 fangeren.

Går utifra at a4 1,8 og a4 1.8tq har samme type skjermer etc, ser hvertfall helt likt ut, så det er sikkert ikke noe problem med s4 fanger på din, nye lykter og fanger er vel det som må til, jeg kanke si det sikkert, men trur det.

En 98--> Modell S4.

s4ext1.jpg

s4ext10.jpgs4ext8.jpg

Og din A4..

audia4fhs.jpg

Synes skjermene ser ganske like ut..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoLimit

TS har RS4 front ja! den er jo ombygd som RS4 så..

:D

S4 fronten er hvertfall bestilt!! Så da får man hvertfall se hvordan det blir. Kan ikke skjønne hvorfor jeg må bytte lyktene men?

Den tid den sorg! :) fangern skal på uansett!! :D hehe..

Hva måtte du gi for den? :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BTW: TS har skjermer, skjørt og det hele fra RS4. Litt usikker på dørene egentlig ?

Men vekk liv i Marius, send en pm eller få tak i ham på IRC. Han monterte original S4 fanger på sin gamle A4 1,6 :D

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg MÅ ha de nye lyktene altså? Går ikke med de jeg har?

(97 modell) :rolleyes:

Jaja.. :rolleyes: de lyktene koster vel omtrent like mye som fronten kan jeg tenke meg... :(

Men men.. må man så må man! :D

Min bror kjøpte nettopp begge lyktene med nye kontakter hos VAG-forhandleren her. Kosta tilsammen 3500,- (!) for alt. Det er jammen billig.. Bilen ser nyere og mye bedre ut etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by erling

Min bror kjøpte nettopp begge lyktene med nye kontakter hos VAG-forhandleren her. Kosta tilsammen 3500,- (!) for alt. Det er jammen billig.. Bilen ser nyere og mye bedre ut etterpå.

3500,- for de nye lyktene?? Hos VAG forhandler?????? :eek: :eek: :eek:

Ja det var faktisk billig til VAG forhandler å være.. må vel ha disse

jeg og da om man MÅ ha dem for å få på S4 fronten..

Hva er det som gjør at jeg MÅ ha de nye lyktene for å få på S4 fronten da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som gjør at jeg MÅ ha de nye lyktene for å få på S4 fronten da???

Tror ikke det er ikke noe fysisk som gjør at du må ha dem, annet enn at de er så billige og fine at det blir for dumt å la være.. :D:D Eller at S4 2.7 kom i 99 og er bare levert med de nye lyktene?

Denne A4'n har da de gamle lyktene:

11111111114982919-10514-1038988798_1.bild

Lenke til kommentar
Del på andre sider