mihkku Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Nu er jeg møkk lei, leter og leter men finner kun i Japan og England. Noen som vet om forhandlere i Norge som fører styling til Primera ? Var innom Nissan og hørte på aluintr. til Primera og prisen kom på 6000,- Helst så vil jeg ha lykter og front. Har en kompis som har mast huden av meg i flere mnd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P11 Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Karasjokguttan som maser? Ta kontakt med Kenth auto&tuning. (http://www.streetdesign.no) dem kan skaffe en del styling til P11, men obs, ting kan ta tid.... Siter VW golf V 1.9TDi Sportline-05 x BMW 320d-01 x Nissan Primera SRi-97 (R.I.P.) x Nissan Primera "gt"-98 x Nissan Sunny 1.4lx-92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Oktober 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Skal ikke du henge på BMW forumet nu lissom ? Nei er ikke de, er en her i Alta som har spurt :) Streetdesign klarte ikke å skaffe alt, og i allefall ikke lykter. Har jo i England men frakten ble dyr som f... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg