wiktory Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 ingen som gidder å legge den ut?? Den er jo på rundt 4gb vell er den ikke....er ikke sånt man bare legger ut. Lastet den ned i natt skal se når jeg kommer hjem fra jobb :D Siter - 1986 Opel Ascona 1,8 Sorry får alle skrive feilene, dysleksi er noe dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Originally posted by rallyroger ingen som gidder å legge den ut?? angry :ass anger2 Les denne artikkelen så skjønner du litt mer om bittorent. http://www.dinside.no/php/art.php?id=108508&=katnav okey ;) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Hva?? Jeg begynte med en gang topicen kom ut, jeg har lastet ned 35%! går i ca 20kbs, linja mi klarer 300! why! why me! :( DAMN YOU ALL! DAMN YOU ALL TO HELL! Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodgy Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Jeg har lastet i ca. 1 døgn nå, har 4 timer igjen. Skiftet litt nedlastingsfart hele tiden. Har lastet opp med 30kB/s hele tiden. Om alle stiller opp uploaden sin så er det kanskje mulig at noen får bedre fart? Jeg hadde nemlig ikke hatt noe imot det :) . Gleder meg til å se filmen nå. Er ikke så alt for lenge igjen. Rekker fint å kjøre på butikken og handle cola, og grandi. Denne filmen blir vel omtrent lik som alkohol. Kan ikke kjøre rett etter å ha sett den. Blir så påvirket. :D Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Jeg laster opp mer en jeg laster ned, jaja, bare 44 timer igjen... :o Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Endelig, gleda meg lenge til denne... kjipt jeg bare får 5kbs da :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djman Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 det er sånn det går når folk bare leecher det kaoz.. Alle bør ha shareratio på minst 1. Laste opp like mye som de laster ned.. Siter I am going to find myself. If I get back before I return, keep me here. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
felge Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Hmm hva fan dere driver på med a? har nettopp begynnte med torrent sakene og faen så dritt speed det er der a!!! Er det noe jeg gjør feil eller wasa ??? :rolleyes: Siter u Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellBound Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Må ikke ha så mye på upload... Har du full upload som linjen din klarer struper du for download speeden jævlig mye... Siter BMW 325i Sleden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads` Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Originally posted by KinG^KaoZ Hva?? Jeg begynte med en gang topicen kom ut, jeg har lastet ned 35%! går i ca 20kbs, linja mi klarer 300! why! why me! :( DAMN YOU ALL! DAMN YOU ALL TO HELL! Jeg har lasta 7%, linja mi klarer 700 :P ligger mellom 0 og 10 hele tiden.. Siter Audi RS2 x Opel Ascona C C20XE x Opel Ascona C 16SH x Suzuki 413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Kjedelig film, hvor morsomt er det å se en kar kjøre i 300+ på en firefelts for ørtende gang? To "oppdrag" fra toeren er også med:( Et par festlige øyeblikk er det jo, men de kunne godt fått plass på en 2-minutters snutt. Hvis man kjeder seg grenseløst så kanskje, jeg duppet hvertfall av i stolen min PS: Kanskje bonusmaterialet er bedre, har ikke kommet til det ennå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Må bare nevne det, kom nettopp over dette: http://www.imdb.com/title/tt0259324/ Plot Outline: A motorcyclist is bonded with a demon that periodically takes possession in order to wreak vengeance on the guilty Nicolas Cage .... Johnny Blaze (Ghost Rider) Jon Voight EDIT: Okey glem det, hvordan kunne jeg vite at ghostrider var en comic-book... urk alt skal filmatiseres Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Originally posted by HellBound Må ikke ha så mye på upload... Har du full upload som linjen din klarer struper du for download speeden jævlig mye... Helt riktig... Håper alle som sliter veldig med dette gjør dette...:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Filmen er ikke rare greiene om du ikke har extrastuff cd`n :P Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg