Gå til innhold

hvor mye rart fester folk på bilene sine??

Ranger emnet

HemiCuda

Anbefalte innlegg

Originally posted by Dr_S

Det verste jeg har sett, var en BMW E36 med eldre ektepar inni og TOYOTA nakkestøtte-trekk!!!

Så også en E30 engang med sideblinklysa montert OPPÅ skjermene!! (ved skjøten på panseret):mad: :mad:

Så en Toyota med Mazda Hulkapsler en gang....

men blinklys nesten oppå panseret??? hahahah

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes en kompis av meg var genial jeg........Hummer pickup (2seters) med ekte revehale i antenna.......og den var ikke helt kort heller for å si det slik!!!Men den revehalen begynte naturligvis å råtne så da måtte han bare hive den........men han gjorde det bare for moro skyld!!!!Så jo helt dust ut da....en svær brei Hummer med en lang revehale i antenna :D :D :D :D :D

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hemmm... litt rar bilsmak disse nye landsmennene.....

er jo dem som rett og slett kjører et vrak... har sett finere biler hos bilopphoggeren.... ene jeg har sett er en Nissan Cherry (svart) ca 70% av bilen består av rust, og det er en hel familie med nye landsmenn som kjører, alle vinduene nede og bonn guff jalla musikk... veeeeeldig normalt... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var en tur i Peru for noen uker siden og da så jeg skiltrammer i neonlys :D absolutt umulig å se skiltet i mørket, så bare ringen rundt :D Det var mye rare biler ellers også, det må oppleves!! Kan jo nevne at de styggeste og eldste lastebilene ble brukt til å frakte murstein på "fatbed" uten karmer. De så ut som bananer fordi rammene var så skeive :D

1973 Mini Van

1988 Pug 405 MI16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Coopervan

Jeg var en tur i Peru for noen uker siden og da så jeg skiltrammer i neonlys :D absolutt umulig å se skiltet i mørket, så bare ringen rundt :D Det var mye rare biler ellers også, det må oppleves!! Kan jo nevne at de styggeste og eldste lastebilene ble brukt til å frakte murstein på "fatbed" uten karmer. De så ut som bananer fordi rammene var så skeive :D

slike er det sikker mange av her i Norge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider