Gå til innhold

Update om 328i cab'n min

Ranger emnet

ELLINGSEN

Anbefalte innlegg

Ja, er merkelig. De påstår jo at 323 har mer enn 170hk. Oppgitte tall fra bmw er 0-100 på 8blank med 323 som er det samma som 325. Den har også like mye NM. 328 har derimot en del mer nm og mye mer bånndrag. Vi får se. Veldig mange som sier at man skal få litt effekt med å bytte innsug. Flere mener 215-220hk med innsug og chip.

Allroad 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 262
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Originally posted by Jonte

Joda, selvsagt.. :)

Ja, med CC..

Innsuget på M52motorene er vel mindre pga mindre ytelse enn i M50 motorene vil jeg tru?

M50B25 (325) har jo 192hk, mens M52B28 (328) har 193 og M52B25 (323) har 170hk (?).. Sikkert en av punktene BMW har strupet ned antall hestekrefter på..

Grunnen er at de har lagd et innsug med mer vinkel som gjør at motoren får mer NM. Når man bytter til M50B25 innsug på min så vil man få en del mer hest, men man kan risikere å miste 4-5nm..

Allroad 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg skikkelig lyst på sånn gt leppe...

Hvor kjøpte du denne? og hvor mye kom den på?

Festest denne bare sammen med den andre vanlige (vesle leppa) og opp i fangeren på en måte? hvis du skjønner hva jeg mener...

Hvor mye senk ar du foran?

- bmw 325i e36 91`mod

x bmw 318is coupè e36 93`mod -SOLGT

x bmw 318i e36 92`mod -SOLGT

x bmw 316 e30 84`mod (vinterbil) -VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ligger vel på en 1600-2000,- for leppa. Fikk kompispris selv..

Den er festet slik du tenkte ja. Er også en mettallist som ligger under gt leppa for å stive den opp (ved festene)

Bilen er forøvrig senket rundt 75-80mm forran nå vil jeg tro (har aldri fått målt). Får ikke svingt uten at lakken spruter..:(

Allroad 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider