Dr_S Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Narvik? Da kan du jo besøke Jonte :) :titties: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Narvik? Da kan du jo besøke Jonte :) :titties: Efjord'n er ikke noe for meg.. Dårlige veier der.. ;) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Og vi trenger bilder nuh! :D Hvordan går felg jakten? Hørte du hadde solgt felgene... Kommer du på bmw ccn vårmønstringa? Sendte over noen bilder fra fredagen, men var ikke noe spennende egentlig.. Mas litt på Bjørn, kanskje han legger ut :P Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Bra veier på E6 i nord værtfall..Veien i kebabbyen her suger jo MAX. Mulig knabbe 7ern oppover å..:)Henter meg noen 17" M3 GT felger til Lørdagen...Starter sessongen med de så får jeg lete vidre etter noen jeg virkelig liker. Lyst på 19"... Har enda ikke fått meg noe lader til digital kameraet så blir lite med bilder på meg :( Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Her er deres hjemmeside skal vell vær 2 treff. Sommertreff Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Hvordan ser M3 GT rimsa ut da? Hakke snøring, tror kanskje jeg vet det men er ikke helt sikker hehe... Orker ikke søke rundt sombrero 19" blir det 30 foran og 35 bak i profil eller noe da? Jeje, ser frem til å se bilder ja! Prøver igjen: Kommer du på bmw ccn vårmønstringa den 23? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Ser ikke de ut som de vanlige M3 felgen? :rolleyes: Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Par biler med de..:) De er også kurrante for banekjøring som det blir mye av..:) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Var de jeg tenkte på, mye kjipere enn de gamle dine da :) Les forrige posten min en gang til doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 de gamle var vel bedre, men mere sporty look med disse.. Kledde ikke banekjøring med blankpolerte BBS felger på banen..hehe.. Vet ikke om om dekkbredde osv på 19" nei. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Er fine felger de der synes jeg.. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 de gamle var vel bedre, men mere sporty look med disse.. Kledde ikke banekjøring med blankpolerte BBS felger på banen..hehe.. Vet ikke om om dekkbredde osv på 19" nei. Jaja, ålreite og sportslige felger ja :D Men så feit som bilen din er fortjener den jo litt show oxo ;) Lyst til å fortelle hvem 19" du har i tankene da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 :) Mange å velge mellom..Liker faktisk X5 iS felgene.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Da kom det et helvettes lass med bilstereo igår..Så har en del å sette fingrene i.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Kjempebra Bjørn! :) Regner med at du kansje selger disse når du finner deg noen andre? Da er jeg intressert :D Siter 2002mod E46 320 M-Sport2 ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg