2maz Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 carbon leppen holder garantert, men da er det fangeren som ryker nestegang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet November 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 venter til d er vår ja..:) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Originally posted by 2maz carbon leppen holder garantert, men da er det fangeren som ryker nestegang Carbon leppa er vel tynnere enn plast leppa? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Tror ikke den er så veldig mye tynnere. Men den tåler ikke mindre av den grunn, hvis det var det du mente. Carbon er veldig kraftig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Originally posted by 2maz Tror ikke den er så veldig mye tynnere. Men den tåler ikke mindre av den grunn, hvis det var det du mente. Carbon er veldig kraftig. Trur du virkelig at Rieger's Carbon-Look GT leppe er laget av bare Carbon? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 La oss no ikke kjøre tråden helt i grøften. Hva rieger lager eller ikke lager har jeg ikke satt meg inn i. Men jeg vil no tro at en carbon leppe er og blir en carbon leppe. Og den er og vil tåle mere en en glassfiber/plast. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Originally posted by 2maz La oss no ikke kjøre tråden helt i grøften. Hva rieger lager eller ikke lager har jeg ikke satt meg inn i. Men jeg vil no tro at en carbon leppe er og blir en carbon leppe. Og den er og vil tåle mere en en glassfiber/plast. Hadde det vært ekte Carbon ja.. Men, dette er ei tynnere glassfiber-leppe som har Carbon-Look utseende.. - Jeg skulle kjøpe ei brukt Carbon leppe hos en fyr, denne var jo selvsagt knekt i alle retninger og den så jævla sjør ut.. Såvidt jeg vet, så er det kun Rieger som lager denne Carbon-look leppa.. Om ikke Bjørn har fått spesial laget eller drapert ei leppe i Carbon, som sikkert er billig :rolleyes: Kenth hos Streetdesign sa til meg at jeg burde ikke kjøpe denne Carbon leppa da den var mye tynnere enn den sorte vanlige.. Arti å være brøytebil da :) Jeg selv venter med å sette på all plastikk til vinteren er omme jeg! Har vært brøyte bil før i tiden.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Er vel bare glassfiber med et lag med karbon-duk oppå for utseendets skyld i rieger-leppa ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Brøytebilde kom inn på Dagbladet http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/11/17/414877-36.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet November 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Det er vel ganske tykt lag. Kjenner en som har den carbon leppa. Hatt den på i lang tid. Den har begynt å bli slitt og du ser carbonmønsteret enda..Men tåler nok ikke no mer.. Kun for looken :) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Originally posted by BMW-328 Det er vel ganske tykt lag. Kjenner en som har den carbon leppa. Hatt den på i lang tid. Den har begynt å bli slitt og du ser carbonmønsteret enda..Men tåler nok ikke no mer.. Kun for looken :) Du som mobber meg når jeg viser deg karbon ting på ebay? :rolleyes: :D Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet November 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Da har jeg bestilt meg Hartge 5.0 motor :rolleyes: Kikket litt på grenrørene igår. Virket greit å bytte. Skal opp på bukk snart og ta mål av mellomrøra. Sveiser til rustfrie rør og fjerner katn samtidig:) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jkr Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Originally posted by BMW-328 Da har jeg bestilt meg Hartge 5.0 motor. :D Kikket litt på grenrørene igår. Virket greit å bytte. Skal opp på bukk snart og ta mål av mellomrøra. Sveiser til rustfrie rør og fjerner katn samtidig:) Hørtes JÆVLI gromt ut Skal du ha den i cab'en? Hvilken type motor er den basert på? Hk og Nm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet November 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Originally posted by jkr Hørtes JÆVLI gromt ut Skal du ha den i cab'en? Hvilken type motor er den basert på? Hk og Nm? Oj..tok feil tegn..skulle være ironitegn bak der..eller drømmetegn:) hehe.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jkr Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 :D okey Du lurte meg der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg