Gå til innhold

Den ultimate bilspill-stolen?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

En sånn en vil jeg ha ja!!!!

Men 7000 - 10.000 DOLLAR? Jeg trodde det stod KRONER helt til dere sa Dollar, så så jeg jo det.

Skal bygge meg en selv. hehehe, funker sikkert det da.

Litt planker, også kle med glassfiberduk og spraye og lakke, også ha feste til ratt/pedaler. Men sitter TV'en inne i selve boksen her eller?

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøft, men på den første autofilmessa hadde de jo kobla opp sånn at man kunne sitte i en ekte wrc bil (focus) å spille colin 2 på data, også hadde det kjøreskole simulator der som også var litt tøft egentlig der var hele forerkonsolen fra en citroen. det var rått.. :D

o- 00 Audi a4 avant 1.8tq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tore

tøft, men på den første autofilmessa hadde de jo kobla opp sånn at man kunne sitte i en ekte wrc bil (focus) å spille colin 2 på data, også hadde det kjøreskole simulator der som også var litt tøft egentlig der var hele forerkonsolen fra en citroen. det var rått.. :D

Sikkert morro det, men tror vi snakker om ting som folk med normale inntekter kan kjøpe. hehe;)

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommy_erwin

Har en billig bil til salgs som kan bli en veldig interessant spillsimulator.

ikke for og være negativ, men tror ikke det er så mange som gidder og ha en russebil i stua. hehe om det er den du hinter til da. eller ha noen bil i stua i det hele tatt. er jo ikke så veldig hjemmekorslig og sitte og spille playstation ute eller i garasjen

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider