2my Skrevet Desember 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2002 her har vi en genial Bergenser (en av veldig få) :???: :hug: http://www.ba.no/66/45/51/2.html Siter *Løfte *Svimle *Grave *Valse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Desember 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2002 HAH!!!!!! En genial bergenser er enda ikke oppfunnet.........hehehehe!! Ikke sant Kewlar-banan ???? Vet du leser dette........:cool: :cool: :cool: :cool: Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2my Skrevet Desember 12, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2002 Litt genial da?? :D :D Siter *Løfte *Svimle *Grave *Valse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Desember 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2002 Tja?? Det kan vel diskuteres da.......hehehe!!Men vitsen da ??? Bare for å få navnet sitt i avisa ?? Hadde vel heller funnet på et annet stunt jeg da........:D :D :D :D :D :D :D Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Desember 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2002 Haha.. faen for en idiot..uhhmmwhat? Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2my Skrevet Desember 12, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2002 han har jo gjort en del før da!! svindlet litt her og der!! Siter *Løfte *Svimle *Grave *Valse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Desember 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2002 Lite kult da.......19 år og svindler ????? Står sikkert oppført i telefonkatalogen som svindler han der da :D :D Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Desember 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2002 19 år, svindler og bølleringer til polisen.. faen så tøff.. :rolleyes: Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coopervan Skrevet Desember 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2002 Han klarer jo kunststykket å vise både navnet og bilde i avisa, samtidig som han sier: " - De sier alltid at de skal ta meg, men de klarer det ikke. Hvordan i all verden skal de finne meg. De vet ikke hvor jeg er eller hva slags navn jeg bruker nå. " Hadde kanskje vært en ide å la vær å skryte til avisa??? :cool: Siter 1973 Mini Van 1988 Pug 405 MI16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet Desember 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2002 han virker ikke direkte smart nei ;) hvis det er noen som sitter inne i bergen så er det mulig at de får seg en kamerat snart ;) Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 Den feite grisen der irriterer meg så %!"§%§"#% Han svindler levebrødet til folk som sliter for å komme rundt økonomisk samtidig sørger han for at politiet må sette de få resurssene de har på lureriene hans, det går ut over andre ting. Håper politiet gir han nakkeskudd ved et "uhell"..... Ser jeg det svinet på gaten så senker jeg han i byfjorden med 100kg sement til bena.. ingen som savner han anyway. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 Fra BA- De sier alltid at de skal ta meg, men de klarer det ikke. Hvordan i all verden skal de finne meg. De vet ikke hvor jeg er eller hva slags navn jeg bruker nå. Du, kan noen fortelle meg hva han her har gjort før siden han blir nevnt som svindler flere ganger under denne storyen? Aldri hørt om han jeg...... Og så noen nevnte at det ikke var genialt og si til avisen det som står over her, siden han gikk ut med bilde og fult navn: -Hvordan kan vi være så sikre på at dette navnet er det orntlige? -Ang. bildet.. Er han så lur som han ser ut som så viser han seg ikke utfor dørene :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spenol Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 Originally posted by le0n Du, kan noen fortelle meg hva han her har gjort før siden han blir nevnt som svindler flere ganger under denne storyen? Aldri hørt om han jeg...... Er ikke sikker på om det er samme fyren, men for en stund siden var det en fyr som svindlet til seg varer for en del hundre høvdinger gjennom å utgi seg for å være attache ved ambassaden til et arabisk land (var det vel?) Han ble tatt da han skulle få levert en Princess-yacht. Av en eller annen grunn ble selgeren mistenksom da kjøperen viste seg å være atten år og skulle ha båten levert til en kai i ytre grisgrenda :-) Med forbehold om dårlig husk... Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 Merk dere at selv om det står om karen i en bergensavis så betyr ikke det at han er fra Bergen ;) Karen er fra Sotra.. Det er der strilene er fra... og for dere som trodde at bergensere er striler, så kan jeg fortelle at dere tar feil. Stril er navnet på tilreisende bønder til byen bergen, og da bøndene som kom fra vest, altså Sotra, Askøy, og nordover ;) Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg