Gå til innhold

Smart Bergenser?

Ranger emnet

2my

Anbefalte innlegg

Han klarer jo kunststykket å vise både navnet og bilde i avisa, samtidig som han sier: " - De sier alltid at de skal ta meg, men de klarer det ikke. Hvordan i all verden skal de finne meg. De vet ikke hvor jeg er eller hva slags navn jeg bruker nå. "

Hadde kanskje vært en ide å la vær å skryte til avisa??? :cool:

1973 Mini Van

1988 Pug 405 MI16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den feite grisen der irriterer meg så %!"§%§"#%

Han svindler levebrødet til folk som sliter for å komme rundt økonomisk samtidig sørger han for at politiet må sette de få resurssene de har på lureriene hans, det går ut over andre ting.

Håper politiet gir han nakkeskudd ved et "uhell".....

Ser jeg det svinet på gaten så senker jeg han i byfjorden med 100kg sement til bena.. ingen som savner han anyway.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra BA

- De sier alltid at de skal ta meg, men de klarer det ikke. Hvordan i all verden skal de finne meg. De vet ikke hvor jeg er eller hva slags navn jeg bruker nå.

Du, kan noen fortelle meg hva han her har gjort før siden han blir nevnt som svindler flere ganger under denne storyen?

Aldri hørt om han jeg......

Og så noen nevnte at det ikke var genialt og si til avisen det som står over her, siden han gikk ut med bilde og fult navn:

-Hvordan kan vi være så sikre på at dette navnet er det orntlige?

-Ang. bildet.. Er han så lur som han ser ut som så viser han seg ikke utfor dørene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by le0n

Du, kan noen fortelle meg hva han her har gjort før siden han blir nevnt som svindler flere ganger under denne storyen?

Aldri hørt om han jeg......

Er ikke sikker på om det er samme fyren, men for en stund siden var det en fyr som svindlet til seg varer for en del hundre høvdinger gjennom å utgi seg for å være attache ved ambassaden til et arabisk land (var det vel?)

Han ble tatt da han skulle få levert en Princess-yacht. Av en eller annen grunn ble selgeren mistenksom da kjøperen viste seg å være atten år og skulle ha båten levert til en kai i ytre grisgrenda :-)

Med forbehold om dårlig husk...

A quitter never wins. A winner never quits.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merk dere at selv om det står om karen i en bergensavis så betyr ikke det at han er fra Bergen ;) Karen er fra Sotra.. Det er der strilene er fra... og for dere som trodde at bergensere er striler, så kan jeg fortelle at dere tar feil. Stril er navnet på tilreisende bønder til byen bergen, og da bøndene som kom fra vest, altså Sotra, Askøy, og nordover ;)

Hostmaster http://www.200sx-ogn.org

-----

Lenke til kommentar
Del på andre sider