Gå til innhold

Mazda mx6

Ranger emnet

J.C

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Supraguy

De er vel ikke hentet direkte fra supra vel?

Kan vel ikke passe så bra. Teit i alle fall hvis de selger det til mx6

Med vinkelsliper og sveiseapparat er det meste mulig.

Er ikke uvanlig å se div. japsebiler i statene med Supra-lykter, Skyline lykter osv.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nå et problem..

bytta nettopp vannpumpe på bilen og da må alt som heter reimer demonteres(også reg.reim)

når jeg var ferdig med å montere alt tilbake har det skjedd noe..setter meg i bilen for å kjøre en liten tur for å skjekke om alt fungerer og det gjør det,helt til jeg drar på litt og turboen begynner å lade..da begynner det å smelle og fuske no helt jævelig..

har montert alt riktig..skjekka reg.reima sikkert 10 ganger før jeg monterte at det andre..

noen som har ide om hva som kan ha skjedd..får f... ikke sove om natta pga det her

:(

det er ikke størrelsen det kommer an på.

det er hvordan du bruker den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan høres ut som fjæra har blitt for slapp ja og at reima har hoppet over en tann eller to..

Som eier av samme type bil med erfaring fra både reg.reimbytte og vannpumpebytte så kan jeg skrive unner på at den fjæra bør byttes samtidig med reima. Hadde ikke kjøpt ny når jeg skifta reima, visste ikke om problemet. Som hell i uhell så gikk det ikke langt tid før jeg måtte bytte vannpumpe og da kjøpte jeg med en fjær hos Iglebæk.

Keep up the work. MX6 rules.

Håper ikke du har fått bøydnoen ventiler.

Clumsy

Slvgrå MX6

(Tror vi snakket sammen i sommer en gang bak rådhuset og på OBS på Lillestrøm?Kan ta feil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var ny fjær kjøpt inn for den gamle var møe slakk..virker som den ikke har hoppa over noen tenner for alt stod riktig når jeg stramma opp men det var litt avvik når den slakka seg ut..håper det var feilen og jeg kan få cruisa litt før det blir vinterferie på den

Clumsy2k:

Var meg du møtte der ja:)

det er ikke størrelsen det kommer an på.

det er hvordan du bruker den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...