@lpher Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Sitat Er det supra lykter som er på den blå mx6? Yepp :) Lyktene stammer fra en 1997+ mkIV Supra....det samme gjelder det midt-monterte bremselyset også...så vidt jeg kan se :) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Er Mazda MX6 det samme som Cosmo? hvis ikke hva er forskjellen? Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Sitat Originally posted by @lpher Yepp :) Lyktene stammer fra en 1997+ mkIV Supra....det samme gjelder det midt-monterte bremselyset også...så vidt jeg kan se :) @lpher De er vel ikke hentet direkte fra supra vel? Kan vel ikke passe så bra. Teit i alle fall hvis de selger det til mx6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Sitat Originally posted by Supraguy De er vel ikke hentet direkte fra supra vel? Kan vel ikke passe så bra. Teit i alle fall hvis de selger det til mx6 Med vinkelsliper og sveiseapparat er det meste mulig. Er ikke uvanlig å se div. japsebiler i statene med Supra-lykter, Skyline lykter osv. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-SK Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Sitat Originally posted by audifanatic Er Mazda MX6 det samme som Cosmo? hvis ikke hva er forskjellen? Nei, det er det ikke. Mx6 har ikke samme karosseri som noen cosmo, og tviller på at de delte platform. Mazda mx-6 kommer ikke med wankel motor, her til lands, men japan kan ha hatt (?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Ok, mente det var det samme, så en slik Cosmo for ganske lenge siden og syntes den lignet noe skikkelig på MX6, men man kan vel ta feil?:D Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Jørg! Få slengt opp noen oppdaterte bilder'a! Har ikke sett bilen din på en stund! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet November 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 har nå et problem.. bytta nettopp vannpumpe på bilen og da må alt som heter reimer demonteres(også reg.reim) når jeg var ferdig med å montere alt tilbake har det skjedd noe..setter meg i bilen for å kjøre en liten tur for å skjekke om alt fungerer og det gjør det,helt til jeg drar på litt og turboen begynner å lade..da begynner det å smelle og fuske no helt jævelig.. har montert alt riktig..skjekka reg.reima sikkert 10 ganger før jeg monterte at det andre.. noen som har ide om hva som kan ha skjedd..får f... ikke sove om natta pga det her :( Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 løs strammer til regreima, hoppet over noen tenner ? Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet November 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 det skal skjekkes..men jeg husker at jeg strammet den men fjæra til stamehjulet syntes jeg var litt i det slappeste laget Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clumsy2k Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Kan høres ut som fjæra har blitt for slapp ja og at reima har hoppet over en tann eller to.. Som eier av samme type bil med erfaring fra både reg.reimbytte og vannpumpebytte så kan jeg skrive unner på at den fjæra bør byttes samtidig med reima. Hadde ikke kjøpt ny når jeg skifta reima, visste ikke om problemet. Som hell i uhell så gikk det ikke langt tid før jeg måtte bytte vannpumpe og da kjøpte jeg med en fjær hos Iglebæk. Keep up the work. MX6 rules. Håper ikke du har fått bøydnoen ventiler. Clumsy Slvgrå MX6 (Tror vi snakket sammen i sommer en gang bak rådhuset og på OBS på Lillestrøm?Kan ta feil) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet November 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 da var ny fjær kjøpt inn for den gamle var møe slakk..virker som den ikke har hoppa over noen tenner for alt stod riktig når jeg stramma opp men det var litt avvik når den slakka seg ut..håper det var feilen og jeg kan få cruisa litt før det blir vinterferie på den Clumsy2k: Var meg du møtte der ja:) Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Hei Clumsy2k! Hvor har du fått tak i øyelokkene til mx-6`n?? Har mx-6 selv! En 2.5v6 og ikke en søt liten 2liter :) hehe...no effence. Som sagt: MX-6 rules! Silver_har@hotmail.com - Jan Gunnar Johansen - Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clumsy2k Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Laget de selv. Jeg brukte glassfibersparkel som en test. Burde ha laget de på nytt med med glassfibermatte og polyester. kanskje til sommeren.? Ikke så vanskelig som man kan tro. Mail meg dersom du trenger tips. Clumsy clumsy2k@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clumsy2k Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Lettvint løsning kan være å kjøpe øyelokk til 92-95 Civic og "justere" de. I følge http://www.mx6.com innlegg skal det funke. Men vil man ha et eget design på øyelokkene , lag de selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg