Schlasken Skrevet Desember 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2002 fint tidsfordriv her Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2002 ja det er kult det der! har spilt 2 andre brett jeg...du vet ike hvor man finner hele? eller kanskje det er sånn at det kommer nye brett nå og da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Desember 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2002 Faen hvor lite den trialsykkelen tåler da!! Har jo knekt framgaffelen ørten ganger på bare 10 minutter :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2002 kom igjennom med 0 feil i stad.. begge brettene, noen andre som har klart ? :D :D :D :D :D :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet Desember 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2002 Originally posted by Håkon A ja det er kult det der! har spilt 2 andre brett jeg...du vet ike hvor man finner hele? eller kanskje det er sånn at det kommer nye brett nå og da. her er det flere sykler og brett.. kunne tenkt meg et brett der man kunne hoppa mer, som det første brettet. de andre er bare vanskelige, men mer som trail. hva med en track-editor? det hadde vært dritkult! Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colt Skrevet Desember 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2002 Fy faen for et kult spill... hehe... Lurer på om jeg kan downloade det på mobilen min, har 3410 med støtte for Java spill og programmer :) hehe... Siter Opel Vectra B 1996mod 1,8 16V -Lite gjort hittil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg