Gå til innhold

Selges : 2 Infinity Kappa perfect 10.1D

Ranger emnet

turbokano

Anbefalte innlegg

Har bydd 2500 pga.at dette er ca.halv pris visst du kjøper elementene fra usa,noe som eg går utifra når eg leser salgsannonsen, der alt er referert i us specs.Noe særlig mer enn halv pris for brukt bilstereo er dessverre vanskelig å oppnå.

Sier ikkje dette for å være vanskelig,men slik er markedet for brukt utstyr blitt.:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by aeroman

Har bydd 2500 pga.at dette er ca.halv pris visst du kjøper elementene fra usa,noe som eg går utifra når eg leser salgsannonsen, der alt er referert i us specs.Noe særlig mer enn halv pris for brukt bilstereo er dessverre vanskelig å oppnå.

Sier ikkje dette for å være vanskelig,men slik er markedet for brukt utstyr blitt.:rolleyes:

Velkommen skal du være til å lese igjennom teksten en gang til:

selger 2 stk Infinity kapper perfect 10.1D suber,helt nye i eske!!

ALTSÅ, det Turbokano selger her, er to NYE subber. Hva du da skal gi brukt for disse subbene på Ørsta, er ikke interessant.

Finn disse nye, til tilsvarende pris, SÅ kan du by TurboKano 2500 kr for de.

Som Zetec sier, dette er subber som i butikken koster 2000 kr stk, + kasse.

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han selger de som privatperson,altså 2 håndssalg,dermed dårlig med bla.garanti som du får med når du handler nytt.dermed lavere pris.Er ikke ute etter å lage bråk med dette her,men sier det eg mener når andre kommentere budet mitt.at turbokano ikke vil selge for 2500 er hans beslutning,noe eg respekterer fullt ut.Lykke til videre med salget.thumpsup

Mvh.

Kjetil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by aeroman

Han selger de som privatperson,altså 2 håndssalg,dermed dårlig med bla.garanti som du får med når du handler nytt.dermed lavere pris.Er ikke ute etter å lage bråk med dette her,men sier det eg mener når andre kommentere budet mitt.at turbokano ikke vil selge for 2500 er hans beslutning,noe eg respekterer fullt ut.Lykke til videre med salget.thumpsup

Mvh.

Kjetil

Jepp, han selger som privatperson, og 2.hånds salg, MEN, han selger en vare som fremstår som NY, og da er det IKKE normalt å slå av 50% av prisen,slik det er på en brukt vare. Turbokano har allerede satt prisen ned med over 25% på en slik vare i butikken.

Hvordan det er med garantier, det vet ikke jeg, men er dette en ny vare, som er nylig innkjøpt, er fortsatt garantien på det spesifikke produktet gjeldene.

Sorry Off topic (eller på topic??)

BTT

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst du ser på noen av de andre annonsene på bilforumet så skal du ikke lete lenge etter slike 50% priser.Kjøpte en clarion spiller til 3000.- herifra for 3 dager siden,dønn strøken ,2 år gammel med nypris på rundt 10000.-

Ellers et vanvittig godt kjøp er han på forumet her som skal selge sitt multimediaanlegg fra clarion med nypris 33000 for 5000 eller bud,( 2 år gammelt).

Det er greit at du som importerer og selger bilstereo ikke er enig i at ting blir solgt billig,men slik har det blitt,ikke spør meg om hvorfor,men se litt på de andre annonsene som ligger her på forumet så ser du hva eg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...