Gå til innhold

Kjent problem? Løsninger...anyone

Ranger emnet

krabben

Anbefalte innlegg

Da jeg skulle sette fra meg bilen min her om dagen så la jeg merke til at det lyste svakt på retningsindikatorene inne i dasjen nå jeg satt med bremsepedalen inne.

Jeg ordna meg med en kompis, og vi konsaterte at blinklysa foran å bak lyste svakt når vi bremset.... Bare for å teste trykkte jeg inn nødblinken å da ble det disko bak der.... blinklys,kjørelys å bremselys lyste i hytt å gevær.

Noen som har opplevd dette? Siden jeg er elektriker så er jeg jo temmelig sikker på at det er en jordfeil, men hvor? Inne i dasje,bak.... hmhm? ikke vet jeg.

Noen som har tips, så blir jeg overlykkelig.

Det var tørt i været så fukt tror jeg ikke er årsaken.

Bilen er en 96/97 mod TDI Golf III

Livet er for kort til å kjøre daffe biler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du henger feste på bilen? hvert bort i att de kontaktene blir fulle av irr. det skaper fort feil:rolleyes: ellers pleier det å bli dårlig jording i selve "print" plata til pæreholderene. forsøk å koble ut en og en baklampe så finner du ut om det er i baklampene og evnt hvem.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har ikke hengerfeste, men som du sier så kan nok feilen være i printkortet... jeg bare håper å ber om at feilen ikke ligger i dasjbordet en plass, for da blir det et sannt #%#%& å finne feilen.

Jeg skal sjekke dette i morgen, grunnen til at jeg poster her er for å sjekke om noen har hatt samme problem å funnet ut hvor feilen er...

Livet er for kort til å kjøre daffe biler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider