Mr.TransAm Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 hmm.. har du sett chevyken's convertible??? DET er fin farge det! Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 SæriØst Stian, fet bil! (Samme Stian som på GFXdesigners ikkesant? Lars her! ;) ) Digger fargen også. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Rått prosjekt!! Basskassa ble fin og. Har alltid likt camaro, tøff bil... Blir du å se på banen på rudskogen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianhansen Skrevet November 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Blir nok å se på banen på rudskogen til våren ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianhansen Skrevet November 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Etter mye om og men har jeg enderlig funnet en fin plassering av kompressoren. Det var jo selvfølgelig ikke med noen bruksanvisning på den brukte kompressoren jeg kjøpte, og det manglet endel bolter. Men nå ser alt ut til å være i orden, og jeg håper på å få prøvekjørt bilen i løpet av helga, selv om snøen er i ferd med å legge seg her i Trondheim. Basskassa er nå montert inn i bilen og den spiller godt som fy. Bilder: http://www.team-htr.com/gallery/thumbnails.php?album=15 Laaars: Nei dette er en annen Stian. Den Stian du kjenner til i fra Gfxdesigners.com er Stian Tøndel, mens jeg er Stian Hansen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Ser veldig bra ut dette her! :D Blir spennende å høre hvordan du liker Paxton' - har vært nære på å kjøpe selv flere ganger, men det har ikke blitt. Det er litt blandede meninger om dem, men det er ikke så mye annet å velge i hvis man ikke har 88-92 oppsett med serpentin-rem. Er det den originale 305'en som sitter i, eller har du gått opp til 350? ;) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianhansen Skrevet November 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Det er den originale 305TPI'en som står i. Fikk tak i reim i dag, skal sette den på å prøve den i morgen. Blir moro å se hvordan det går, men det blir vanskelig nok å teste med 0,5m snø som det er i Trondheim nå:rolleyes: http://www.team-htr.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOWTIE Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Er det noe liv i kompressor’n? Hvilken Paxton modell har du? Må jo nesten legge ut en lydfil her så vi får høre på go’låta :) Siter So let me get this straight....your engine is 1.8 liters but my Pepsi is 2? "Why is it a pair of panties but just one bra?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianhansen Skrevet November 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Den reima jeg fikk tak i var selvfølgelig for lang, så byttet jeg den til en ny, som selvfølgelig var for lang. Nå har jeg bestillt en ny som jeg tror kommer til å passe. Den kommer om en ukes tid. Dørlistene kommer også neste uke, og det kommer endel småbiter fra Phoenix neste uke håper jeg. Mangler nemlig en bit fra spoileren på bagasjeluka. Innstegslist på høyre side, to små skjørtbiter bak bakhjula og armlenet på førerdøra(musespist). Nakkestøttene og baksetene er til omtrekking grunnet mus. Så iløpet av neste uke og ut i uka etter det så håper jeg på at bilen er oppe å går. Det største problemet jeg har akkurat nå er å finne ut hvilken sort olje jeg skal ha på kompressoren. Jeg fikk med olje når jeg kjøpte kompen. Original Paxtonolje, men det virker som om det er mineralolje og den er seig som sirup med de temperaturene vi har her i Trondheim, så jeg må nok bruke syntetisk olje. Den skal være ganske seig tror jeg, men oljen i flaska som jeg fikk med ville ikke ut av flaska engang:) Så viss noen har peiling på hvilken olje jeg skal bruke så må dere bare komme med innspill. http://www.team-htr.com Stian M Hansen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOWTIE Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Originally posted by stianhansen Den reima jeg fikk tak i var selvfølgelig for lang, så byttet jeg den til en ny, som selvfølgelig var for lang. Nå har jeg bestillt en ny som jeg tror kommer til å passe. Den kommer om en ukes tid. Dørlistene kommer også neste uke, og det kommer endel småbiter fra Phoenix neste uke håper jeg. Mangler nemlig en bit fra spoileren på bagasjeluka. Innstegslist på høyre side, to små skjørtbiter bak bakhjula og armlenet på førerdøra(musespist). Nakkestøttene og baksetene er til omtrekking grunnet mus. Så iløpet av neste uke og ut i uka etter det så håper jeg på at bilen er oppe å går. Det største problemet jeg har akkurat nå er å finne ut hvilken sort olje jeg skal ha på kompressoren. Jeg fikk med olje når jeg kjøpte kompen. Original Paxtonolje, men det virker som om det er mineralolje og den er seig som sirup med de temperaturene vi har her i Trondheim, så jeg må nok bruke syntetisk olje. Den skal være ganske seig tror jeg, men oljen i flaska som jeg fikk med ville ikke ut av flaska engang:) Så viss noen har peiling på hvilken olje jeg skal bruke så må dere bare komme med innspill. http://www.team-htr.com Stian M Hansen IKKE bruk syntetisk olje på en Paxton BallDrive (SN-XX)! (for det er vel det du har??) Bruk helst Ford F type ATF olje, det er en mineral-olje. Paxton kompressorene, spesiellt BallDrive utgavene har dårlig rykte på seg, mye av det kommer nok at dårlig vedlikehold og bruk av feil olje, så med riktig olje og hyppige oljeskift 2-3000 KM holder de bra. Siter So let me get this straight....your engine is 1.8 liters but my Pepsi is 2? "Why is it a pair of panties but just one bra?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bombtrack Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Det blir en skikkelig fin Camaro av prosjektet ditt! :) Gleder meg til å se hvordan den blir til slutt. :D Siter _Bombtrack_ * -70 Chevrolet Camaro SS * -98 BMW 520IA Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianhansen Skrevet November 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 En liten update: Delene som mangler er på vei til Trondheim. Snakket med Phoenix i dag og de skal sende delene i morgen(2 små sideskjørtbiter, innstegslist, armlene, venstre baklukespoilerbit, gassdempere til bakluka(eller hva det heter) og venstre viskerarm). Reim til kompressoren kommer forhåpentligvis på Fredag, Dørlistene har jeg ventet på en måned nå, å håper for guds skyld de kommer i løpet av uka. Alarm med fjernstart kommer i morgen. Megashifter fra Summit Racing er bestillt og kommer vel om ca 14dager regner jeg med. http://www.bmracing.com/products/shft_auto/con_megashifter.html Jeg har begynnt å montere dekaler og satser på å komme med en bildeoppdatering om ikke så lenge. Stian MH http://www.team-htr.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianhansen Skrevet Desember 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Jeg trenger hjelp.....igjen. Jeg har nå montert kompressoren og startet bilen og alt funker fint, har fortsatt ikke kjørt den me kompressor, men alt funker fint når den står stille iallefall. Men jeg har et problem. Motoren får altfor mye bensin. Luftmengdemåleren står imellom kompressoren og innsuget. Dermed kommer det utrolige mengder med luft gjennom måleren som sørger for at det blir pøset utrolige mengder med bensin inni motoren og det stinker bensin av eksosen fordi bilen ikke klarer å forbrenne all bensinen. Hva skal jeg gjøre? Stian M Hansen http://www.team-htr.com ps BOWTIE: jeg har fyllt på Type f atf nå, funker fint. Fikk du meilen min forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rad3on Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 en bensintryks regulator?? som regel når man overlader en motor kan det være kjekt å ha en beinstryksregulator Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOWTIE Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Originally posted by stianhansen Jeg trenger hjelp.....igjen. Jeg har nå montert kompressoren og startet bilen og alt funker fint, har fortsatt ikke kjørt den me kompressor, men alt funker fint når den står stille iallefall. Men jeg har et problem. Motoren får altfor mye bensin. Luftmengdemåleren står imellom kompressoren og innsuget. Dermed kommer det utrolige mengder med luft gjennom måleren som sørger for at det blir pøset utrolige mengder med bensin inni motoren og det stinker bensin av eksosen fordi bilen ikke klarer å forbrenne all bensinen. Hva skal jeg gjøre? Stian M Hansen http://www.team-htr.com ps BOWTIE: jeg har fyllt på Type f atf nå, funker fint. Fikk du meilen min forresten? har ikke fått noe mail nei...(hotmail ække bra vøt.., hehe) Prøv heller "stekri@broadpark.no" Årsaken til problemet du nevner over er nok at du har MAF'en montert etter kompressoren. Kan jo også vært feiljustert FMU...(hvis det fulgte med FMU med kompressor'n da)... Siter So let me get this straight....your engine is 1.8 liters but my Pepsi is 2? "Why is it a pair of panties but just one bra?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.