mihkku Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 http://www.maxpower.co.uk/topsecret/topsecret.htm har sett denne videosnutten en gang men fant den aldri igjen... Men jeg fant den til slutt... HAHA... 328km/t er vel ganske sakte ? 1000Hk er vel ganske lite ? Alle burde klare å kjenne igjen bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 får ikke lasta ned den der...får bare opp error :( du på jobb i dag mihkku? Siter ---What does this button d.....--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Oktober 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Er nok på jobb, nattevakt. har du fått fronten på ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 nei, ikke enda..skal se om jeg får gjort noe med den snart...men tid og penger setter en effektiv stopper for det :( kommer ned å prater litt drit, jeg ^^ Siter ---What does this button d.....--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Oktober 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Kjekt med besøk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Hvor i Alta så du denne? :P (carspotting...? :D) Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Tror du bør sjekke ut http://www.exvitermini.com... ;) Edit...whups...skrev feil på linken gitt... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Oktober 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Spørs hva man legger i carspotting ;O Eegentlig så jeg jo bilen(på video), egentlig så jo jeg den ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadBanana Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Er det den svarte Top Secret Skylinen i tunnelen? Er på jobb så får ikke lastet ned. Isåfall bør du laste ned Max Power in Japan eller noe, på 6-700 mb, hvor Max Power er i japan og besøker alle de store tunerne. Mye lengre klipp av den skylinen der. Han som kjører den er helt syk, ser ut som han sitter å sover. Siter Saab 9-3 -02. Chip, 3" eksos og en harry turbotrykksmåler :D -Den som sier lykke ikke kan kjøpes for penger, har ikke funnet den rette butkken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Originally posted by BadBanana Er det den svarte Top Secret Skylinen i tunnelen? Han som kjører den er helt syk, ser ut som han sitter å sover. Han er også bossen på Top Secret. Ikke helt stabil kar,men han har guts,da...:D Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fre_D Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 inni helsike som den gikk... Siter Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Er ikke den der fra Max power's"Beast from the east"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xitius Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 ser ikke det helt store med den videoen, hvem som helst hadde jo gjort det der..tøffere hvis det hadde vært en org golf 2 som kjørte i 330 :D Siter Member Of Xgang Racing Team www.xgang.net Nissan 200sx s13 (vraket etter 12timer) *Mazda 626 2.0 i 16v (solgt) *BMW 318i( http://tinyurl.com/3dx3s ) *Nissan Bluebird Turbo(en uke) *Motorhispania Rx 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feenyx Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Originally posted by Orph Er det han som prøver 330km/h på engelske motorveier og bli busta i en Supra ? Jeg skulle likt å se den purken som busta meg i 330 km/t :eek: Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg