glx-rider Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Hey, har bare et par ting jeg lurer litt på... 1) Dynamo på 95 glx mk1 = 90 A el? 2)Hvor ofte bør registerreim og viftereim på mondeo byttes? Siter 2.0 glx, Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 på min dynamo (93 si) mener jeg at det står 60-90A den gir vel opp til 90A da, det kommer vel ann på belastningen? mulig jeg er helt på jordet nå.. Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Heter vel at registerreim bør skiftes etter ca 100000km. Gjelder vel på alle biler. Viftereim vet jeg ikke. Etter behov?? Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 når du bytter reg reima, husk å bytte løpe og strammehjulene også!! disse er laget av plast, og er ikke noe å satse på i lengden! det er en pakke på ford med alt du trenger.. har ikke FINIS koden i hodet men fleste folka skjønner nok hva det er :) Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg