Turbotrille Skrevet Desember 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2002 Er det noen som kan fortelle meg grunnen til at denne forsterkeren ikke har noen sikring? Og litt om hva den yter? Har hatt 4 stk Soundstream SPL 12 på den og det funker bra,men vet ikke så mye mer enn at det er en skikkelig god forsterker og at det ikke er sikring i den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breda Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 Det er sikring på den, men den sitter under lokket. 4 ohm stereo @ 12/13.8 VDC 150/300 WRMS x 2 2 ohm stereo @ 13.8 VDC 500 WRMS x 2 4 or 1 ohm bridged @ 13.8 VDC 1000 WRMS x 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Desember 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Har enda ikke funnet noen sikring på den,har du noen bilder som viser hvor den ligger? Jeg brente en utgang på den engang og fikk det ikke dekket av garantien for det var for skittent inni den,etter dette har jeg flere ganger hatt den ute og støvsuget under dekselet og inni med viftene,uten å finne noen sikringer. Det er 2 skru-brytere under dekselet hvor du kan stille fra 1-8 ohm,hos meg står disse på 1,det vil altså si at jeg spiller med 1000 WRMS. Hvor stor sikring er det da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Jeg har samme forsterker selv. Det er automatsikring på den, hvis du kortsutter eller overbelaster den så kobler den ut automatisk. Det er forskjellige led`s som blinker eller lyser hvis det er noe galt. Hvis du ikke har brukermanual så kan du laste ned den på PG sine hjemmesider. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 De to "skrubryterene" justerer inngangs følsomheten på høyre og venstre kanal mellom 1 til 8volt, har ikke noe men Ohm og gjøre :) den merker selv hvor mye den er belastet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Desember 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2002 Originally posted by MAGUN Jeg har samme forsterker selv. Det er automatsikring på den, hvis du kortsutter eller overbelaster den så kobler den ut automatisk. Det er forskjellige led`s som blinker eller lyser hvis det er noe galt. Hvis du ikke har brukermanual så kan du laste ned den på PG sine hjemmesider. OK Takker så mye for svar,tror den brukermanualen kan være litt grei å bare lese igjennom ihvertfall,det var gutta fra HiFi-klubben som monterte anlegget da jeg kjøpte det så jeg har ikke sett noen manual. Har lurt fælt på dette med sikring i forsterkeren ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg