Gå til innhold

Bmw 325i vurderes solgt.

Ranger emnet

b0rre

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på hva jeg kunne få for min Bmw 325i..

Bilen er tatt med som flyttegods fra USA -> Norge i 1989 og er da førstegangsregistrert i 89 av eldre dame.

Bilen har nettopp fått ny topp og nytt kamsett ++ (dette grunnet et oljerør gikk tett,ble byttet av forrige eier før bilen ble overlatt til meg)alt ble gjort på sylinderservice i Oslo.

Bilen har gått 160.000km og ble bytta topp(som er totalt overhalt) ved ca 157.000km.

Bilen har et ganske komplett servicehefte etter den ble importert fra Usa, serivicene er fram til 133.000km. Jeg har ikke hatt bilen til noe service etter dette da jeg ikke har hatt bilen så lenge selv. (Sylinderservice tok også et oljeskift og det som hører med når de bytta topp)

Etter jeg fikk bilen så har jeg montert KN-Filter og Motorsport trimchip. Bilen skal ha ca 200hk med chipen og filteret (plana topp) sier som på autofil-> "kjinn å'n dræg"

Jeg har bare prøvekjørt bilen en gang så den er ikke ungdomskjørt i det hele tatt.;)

Forøvrig er bilen EU OK i år.

Gode sommerdekk på Orginalfelger,ikke vinterhjul.

Årsavgift er betalt og skiltene er bare å hente ut.

Alarm m/ startperre (defa alarm)

Bilen har rust på bakre hjulbuer.Nye buer følger med (kostet 1300kr)

Gi meg et bud på bilen;) GIS IKKE BORT!!!!! Selges høysbydende evt byttes i noe kjørbart. (helst turbo, kan betale litt imellom)

Bilder:

http://home.online.no/~b0rresen/artimages/Bmw%20325i%20bilder/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg personlig reagerte ikkje på prisen når eg så det at den var førstegangsregget i 89, tenkte da seff at det var en E30 med Faceliften..

Åååååååååh så skuffet eg ble......

Dette er jo en 86/87 mod?? Uten noe stæsj, uten skilter, ikke shadowline osc osv.. Synes 35 laken er litt i overkant da..

Men pytt pytt, den var jo ikke gått så langt da. Lykke til med salget, eg trekker meg ut etter bare to min engasjement...

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW324TDa

Eg personlig reagerte ikkje på prisen når eg så det at den var førstegangsregget i 89, tenkte da seff at det var en E30 med Faceliften..

Åååååååååh så skuffet eg ble......

Dette er jo en 86/87 mod?? Uten noe stæsj, uten skilter, ikke shadowline osc osv.. Synes 35 laken er litt i overkant da..

Men pytt pytt, den var jo ikke gått så langt da. Lykke til med salget, eg trekker meg ut etter bare to min engasjement...

hmmm nåh!!! er jo en 86-87 utn nå ekstra stasj!!! er jo ikke gådd mye men... kan gi deg 25k fårrn... hvor befinner dn seg hen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by b0rre

kunne tenkt meg litt mer..ser det er lite igjen av 325i biler som virkelig er 325'er orginalt..er bare ombygde 318 og 320'er som selges..

Det er ikke riktig, men det som kan være vanskelig er å finne en 325 som en eller annen ungdom ikke har rævkjørt ;)

- bmw 325i e36 91`mod

x bmw 318is coupè e36 93`mod -SOLGT

x bmw 318i e36 92`mod -SOLGT

x bmw 316 e30 84`mod (vinterbil) -VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider