Gå til innhold

Bil treff i Tromsø?

Ranger emnet

Carlos

Anbefalte innlegg

parkeringshuset på jekta stengs vell kl 9 men går ant og kjøre inn der forde på sia der me inngangen.. oppe bowlinghallen er det vell minimalt med lys, så, et anna alternativ e jo der med gamle volvo der avisa tromsø holder til, er jo en gigantisk parkeringsplass.

Flexxi man blir vell ikke jaga bort. vi er jo der trossalt for og diskutere bil. du kan omså komme med buss. gjør ikke meg noe vertfall.

Det med gratis go-cart ja æ forvennta det egentlig men man må jo prøve seg :D skader vell ikke det ;)

Håper vi kan få til noe. kansje allerede til neste helg?

:)

Toyota guru jah.. why not :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

neste helg høres bra ut, må bare bli enig om hvor..

Men jo nærmere sentrum jo bedre.

Bladet tromsø å volvo e jo rimelig nært, og godt belyst!?

Kan ha breisladdkonkurranse på glatt føre der :P

Da kommer purken, så kan vi hive dem på havet.

Når æ tenke over det så bruke det jo å være mini-treff i innkjørseln der. Bor jo en dude som har en BMW cab å tydeligvis kjenne kun folk som har go-bila. (bortsett fra den lille autospeed-bilen)

Kjører forbi der ganske ofte..

(\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m

(o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline

(x) 97 Audi A3 1.6

(x) 93 BMW 318i

Sekretær - VACN Troms Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eh, vel Ideal, var ikke jeg som nevnte innendørs treff til å begynne med, så bare spar pusten.

Men når det er sagt så om det skal være noe i mindre skala så er det jo bare å kjøre ned på nesset en hvilken som helst ukedag (forholdsvis i sommermånedene) der alle som gjør noe med bilene sine, bygger/styler bil er å treffe pluss alle som har spesielle bilder dem vil vise frem.

Her snakker vi om opptil 30 biler som samles på kveldstid, og hver gang noen har skaffet seg noe nytt eller er ferdig å bygge noe kan man banne på at de kommer å stiller seg på nesset med evt. panseret åpent o.l. :P

Audi A6, 2.4 1998

Audi 80 Cabriolet, 2.3 1992

x Audi 80, 1.8S 1987, Audi 100, 2.2 E 1983, Audi 80, 1.6 CL 1980

”The Hills are Alive with the sound of Horsepower” -J.Clarkson, driving in the Swiss Alps

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur bare vi skal glemme prosten.. Skal bygges no svært på hele kaia. Trur byggestart skulle være i 2005.. hehe, men uansett..

Var å sjekka plassen utfor Tromsø og Volvo der.. Glimrende plass !!

Foreslår introduksjonstreff der neste helg.. Kanskje Lørdag 30 eller Fredag 29..

Det man må prøve å unngå i så fall er at alle bare sitter i bilene sine å hører på høy musikk.. For da blir det sonn at de som kjenner hverandre står atmed hverandre.

Velvel, frost ute så det e vel ikke te å unngå egentlig..

(\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m

(o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline

(x) 97 Audi A3 1.6

(x) 93 BMW 318i

Sekretær - VACN Troms Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZyWiz

Hva med å heller bruke tid,så arrangerer vi ett stort treff til våren,når været og temperaturen er bedre :) Så lar vi ryktet gå lenge før,så mange får vite om det....drar med meg en bil kolonne fra Finnsnes jeg vøtt!! hehehe

go ide

07 suzuki GSXR750

08 subaru outback 2.0D premium

06 subaru impreza wrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda.. det høres jo ganke fornuftig ut.. bare det ikke blir lagt i glemme boka..... men sikkert ikke gjort noe å hatt ett lite treff nu før å skjekke stevninga... liksom.. men så klart det er sommer det kan bli arranskjert flere treff...

Muligheten har jo vært å hatt det i tromsø. så kanskje en gang på vollan og en gang på finnsnes feks..

men det blir vell før "langt" før noen å kjøre knock :confused:

Den jeg har nu:
2009 Mazda 6 sport 2,2d

Biler som jeg har hatt:,

98 mod, Bmw 520i 24v
94/95, Mazda 626 16v
82 mod, Vw Passat

Without evil, there would be no good

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres flott ut det! :) tar 2.5t og kjøre fra finnsnes til tromsø med 85km\t i snitt :) så de fleste kjører nok på 2Devil hehe,men er for dette jeg :) Vært kult å hatt ett på finnsnes også,plassen nede med Rimi stormarked er PERFEKT,stort åpent område,langt fra folk...og purken her inne er skikkelig slapp.

2002mod E46 320 M-Sport2 ESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kom akkurat hjem fra Harstad så jeg har ikke fått sjekka forumet. Vanvittig mye bra forslag! Jeg likte Nismo sitt forslag best! Taket på bowling hallen er genialt, har ikke vært å sjekka borte der Volvo var, men kan godet hende at det også er bra. kanskje mer lys der?

Nesset kommer til å bli bygd på snart sånn som rawr sa. Jeg ønsker ikke at vi skal ha streetmeet`e der nede. Da blir som de fleste sier at man bli sittende i bilene sine og snakke med bare kompiser å ikke får noe mer ut av meet`e!

Vi kan godt planlegge ett større treff til sommern en plass, men tenkte vi kunne ha ett lite møte bare sånn for å se hvem som kommer og bli litt kjent med folk som har samme interreser som alle oss andre.

Helt til slutt, jeg synes alle skal være velkommen til møte, om dere kommer på 2 eller 4 hjul!

Til helga hørtes ikke så dumt ut, kanskje fredags kveld? På bowling taket eller utfor der med gammle Volvo ?

Gleder meg enormt!

Kan de som ikke har bilde på post`n sin få lagt det til ?

Keep up the good work!

Audi S3 2001

xAudi A3

VW-Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by cossigjengen

vi sku komme vi å... mn vi får se, d e jo så jævli langt fra ainnes t tromsø. 50 mil.. trur ikkje d e værd d:D

går det ikke ferge fra andenes til en eller anna plass på senja da?

blir jo ikke så langt å kjøre da..

07 suzuki GSXR750

08 subaru outback 2.0D premium

06 subaru impreza wrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var nettopp å så på begge plassene. Nede med Bilco (gammle Volvo) var d go plass og godt med lys, men d sto en go del biler der fra før. Mulig disse er borte i helgene.

Oppe på taket på Bowlinghallen var det også go plass, helt greit med lys. Men det er privat eiendom så jeg må høre litt mer med Nismo om hvordan vi skal gjøre det!

Audi S3 2001

xAudi A3

VW-Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider