Gå til innhold

KJøpe meg civic

ealoken

Anbefalte innlegg

Hei folkens, jeg er ute etter en Civic rundt 92 mod, max 45000.

ikke kjørt så himla langt ( 150 000 km holder liksom )

Jeg tenker da på den korte utgaven ikke sedan.

og har dere no peil på feit Civic styling?

Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :)

Men er det noe jeg spessielt bør se opp for når jeg er ute å ser på biler? skader, rust etc....

Hvor mye penger ahr du brukt på din Civic? den er jo strøken 2k! ( Ideal civic i mine øyne )

Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ealoken

Takker :)

Men er det noe jeg spessielt bør se opp for når jeg er ute å ser på biler? skader, rust etc....

Hvor mye penger ahr du brukt på din Civic? den er jo strøken 2k! ( Ideal civic i mine øyne )

Erik

Rust spesielt på skjermene/hjulbuene bak.

Største faren på disse bilene er vel rust.

Jeg kjøpte civic`n slik jeg. Eneste jeg har gjort med den enda er å kjøpe på hvite sideblinkers og rullgardin baki. Men flere mods kommer innvendig. Så kommer toning av ruter og bytte av baklykter og frontlykter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Chr|z

Jeg har civic tilsalgs.. Litt høyere en pris enn det du er ute etter, men da får du en tøff bil ferdig stylet, og med stor stereo..

http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=567532

hei hei!! ser selv etter civic... den prutbar den din?? interisert i å bytte med en golf2i mellomlegg?

mvh kenneth

kan se bilen her http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=558074

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kidn

hei hei!! ser selv etter civic... den prutbar den din?? interisert i å bytte med en golf2i mellomlegg?

mvh kenneth

kan se bilen her http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=558074

Prisen kan være noe prutbar, men da er det også mindre som følger med.. Tenker da på ting til stereo.. Golf II i innbytte er lite aktuelt.. Ring meg eller send sms hvis du fortsatt er interessert..

Mvh Chris

91614241

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider