Gå til innhold

Innbrudd i bilen.

Arnta

Anbefalte innlegg

Natt til onsdag hadde jeg innbrudd i bilen.:(

Den lille sideruta bak på førersida bak ble slått inn.

Deretter ble bilen låst opp.

Følgende ting ble stjålet:

-Orbit TFT LCD TV & Monitor 7"

-Dvd spiller "Design high fidelity audio of Norway"

-Forsterker RMaudio 4320

-JBL Pro series GT-3 subwoofer

-Stor Verktøykoffert

Hvis noen tilfeldigvis skulle komme borti noen av tingene setter jeg pris på om dere sier ifra. Takker for alle tips!

Forbanna tjuvpakk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bande. Kommer de hit vet jeg om minst ett balltre som blir glad for litt trim.

Føler med dere begge to. Innbrudd er det verste som er. Sånn det ble for meg så mista jeg liksom hele.."lysta" på bilen..jeg ga opp, rett og slett..den var aldri det samme igjen..

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by p10

Vet akkurat hvordan det føles! Hadde innbrudd forrige uke. De brøt opp låsen og tok med seg hele stereoanlegget!!

Får jeg tak i dem som gjorde det skal jeg henge dem fra et tre etter pungen med en stålwire!!!

Monterte alarm idag...

Stålwire??? Du er ALTFOR human.... finn fram noe rusten piggtråd fra ein fangeleir brukt under første verdenskrig...

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ut å kjøre med bilen kl 3 i går natt.. Da jeg kom ned på parkerings plassen så jeg at det sto to karer å kødda med døra på bilen min.. Jeg ropte "HEI ! NÅ ER DERE FERDIGE BEGGE TO!"

De løp som faen begge to, fulgte etter dem et stykke.. men jeg som veier 125 kg klarte ikke henge med så lenge..

hadde jeg fått tak i de drittungene hadde jeg fått bruk for det jævla tillhenger feste som er på bilen min, hadde bint dem fast i et tau bak bilen... tatt en liten rally tur på en humpete skogsvei.. å sett hvor mye som var igjen av dem når jeg hadde sett i speilet vel ute av skogen...

Jeg ser på de som bryter seg inn i bilen min som hunder, en hund vil fortsette å bite deg hvis du bare kapper av den halen...

Og jeg kapper ikke bare av dem halen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle ikke skreket. Bare lista deg stille innpå, og så tatt en av dem i bakhue med et eller annet.

Jeg skulle så jævlig ønske jeg hadde kommet over dem som var i min bil, mens de holdt på..

Da skulle jeg lista meg inn igjen, henta noe å slå med, og så tatt den ene først. Om den andre kommer seg unna da gjør det ikke noe, for da har snuten en å ta..pluss at du ahr noe å la sinnet gå utover.. :D

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt det der. Kompisen min hadde (nesten) innbrudd i sierraen sin for noen år siden. Han så at en tulling prøvde å bryte seg inn ved å stikke en kniv inn i dørlåsen. Han må ha vært full for 10cm i omkrets rundt låsen var helt ripete. Men bileieren oppdaget hva som skjedde så han lista seg ut å rett og slett sparket vedkommende så hardt i bak at han slo hue inn i dørlåsen som var blitt skarp etter at den var ødelagt. Tror han blødde en del etter det jeg kunne se på bilen. Han fikk en real omgang. Hører meg til historien at bilen ikke blei vasket der til skrekk og advarsel for andre innbruddstyver.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. tenkte på det etterpå.. hadde sikkert fått tak i dem vis jeg ikke hadde skreket.. men da hadde jeg i raserianfall banka dem så å si livløse begge to..

Noe som sikkert hadde føltes jævlig digg......... der å da....

men når jeg hadde fått en dom på 3 år eller mer, for kraftig mishandling og lemlesting...

hadde det ikke vært så gøy mer

Burde vært en lov som sa at:

£

Eier av kjøretøy har lov til å avlive alle eventuelle biltyver, eller mistenkelige personer innenfor en ramme av 50 meter på privat eindom og 20 meter offentlig parkering.

(med øyeblikkelig virkning)

Lenke til kommentar
Del på andre sider