Gå til innhold

Bilen Er StjÅlet!!!

Ranger emnet

Dennis*

Anbefalte innlegg

Originally posted by Dennis*

Bilen er funnet.....

Den så ikke ut :( :( men takk til Rat for å ringe å si ifra, dette står det respekt av... Et godt eksempel på bilforumets makt ;)

mange ører og øyne...

var ett heller trist syn å se bilen i den tilstanden...

utvendi går det å fixe...men hvordan var den egentlig inni? fikk ikke sett noe serlig på det jeg..bortsett fra at jeg så tenningslåsen var brutt opp...og det mangla stereo...

at folk ikke klarer å respektere andres eiendeler...hadde jævelen fremdeles vært der hadde han ikke klart å stå oppreist mer!

du får holde oss oppdatert med hvordan det går med gjennoppbyggningen av den da...

1989 Audi Coupe 2.3E

1990 Volvo 740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utenpå var mye ødelagt...

Frontfangern hadde fått seg en smell, så alle forlys,blinklys osv. var blitt slått ut av posisjon + hele fangern oppskrapt.. venstre side bilen blitt "subbet" bortover ett eller annet som var hardt med hvit maling på (Sikkert betongvegg).. Samme på høyre side.. bakfanger var mer eller mindre sprekt/knust.. bagasjerommet var alle deksler revet opp.. (Ikke skrudd, bare knekt av.)

Inni var nesten alt av deksler knekt og ledninger klippet, tenningen var ødelagt, venstre dørlås var knekt opp, masse søppel lå i bilen + parkeringsbøter. Clutchen var helt løs og var gått helt inn, dette skyldes at denne rusmisbrukern som har stjålet bilen tydeligvis ikke kunne gire/kjøre bil i det hele tatt. (Håper dette bare er clutchen, fordi hvis jeg er riktig uheldig har han smelt hele girkassa, og da får jeg garantert ikke bilen tilbake :( )

Driver nå å forhandler med forsikringsselskapet, vet ikke om jeg får tilbake bilen.. de mener listepris er mye lavere enn realistisk å det er tross alt ikke gratis å rette+sparkle+lakkere+Skifte clutch+skifte fanger+nye deksler+ny tenningslås+ny dørlås(Kanskje ny sentrallås)+++++++++++++++++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jeg fikk min Audi rappa like før stavanger ranet i fjord. og jeg hadde både startsperre og alarm. men det hjalp lite da tyvene hadde med seg en bilbergingsbil de vinsja bilen opp på og kjørte rolig avgårde. eneste som hjelper er illsint pittbullterier i baksete som er sulten på blod!

<-- Drive as hell before the devil gets you -->

Lenke til kommentar
Del på andre sider