Gå til innhold

Bilen Er StjÅlet!!!

Ranger emnet

Dennis*

Anbefalte innlegg

Kommer bort fra jobb nå for 40 min. siden, jobben hadde hobbykveld i dag torsdag, derfor skulle jeg hente bilen med en kamerat (Har ikke lappen).. Når jeg kommer bort så er ikke bilen der lenger, Snakka med en kamerat og bilen ble sist sett 14.00 i dag!

Dette er på Briskeby i Oslo, dette er ca. 3 min med bil fra majorstua.... Bilen er en RødBrun Audi Coupe quattro 20V..

Gata bilen sto i heter Jørgen Moes gate og er rett ved Uranienborg Kirke..

Reg. nr. UR64608.

Denne ble altså sist observert for ca. 2 TIMER SIDEN!!!! med tanke på at dette er en sjelden bil og mange mye dyrere biler sto rundt, regner jeg med at denne ble stjålet av en med litt peiling.

Er så forbanna/trist/lei nå at jeg kunne skreket, skulle begynne på prosjektet mitt i dag, men kom tydeligvis ikke lenger, CA. 3 uker siden jeg kjøpte denne.....

Så håper noen som ser/hører noe om denne bilen vennligst kan ta kontakt på tlf. 98 63 08 63.

Hilsen Emil Strøm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ivers

De bilene er attraktive å stjele.

Uannsett, kjøp skikkelig låser som låser pedaler/gir/ratt sammen. Det er det eneste som funker.

Det som funker er Sporing av objektet... da finner man den raskere enn å gå gatelangs å rope på den iallefall.. :P

Såklart ratt/pedal-lås øker mendgen med tid tyven bruker på å ta bilen, men vil de virkelig ha den så er den borte på 5 min uansett...

GPS/Radio sporing på bil funker bra, det koster litt ja, men det er en billig forsikring..

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Shadow_iX

Det som funker er Sporing av objektet... da finner man den raskere enn å gå gatelangs å rope på den iallefall.. :P

Såklart ratt/pedal-lås øker mendgen med tid tyven bruker på å ta bilen, men vil de virkelig ha den så er den borte på 5 min uansett...

GPS/Radio sporing på bil funker bra, det koster litt ja, men det er en billig forsikring..

eller gjør som jeg har planer om, billigste sporingseneheten som finnes:

1stk gammel mobiltelfon: (jeg har en nokia 3410)

1stk billader som du kobler til batteriet på bilen og setter i telefonen, telefonen gjemmer du feks bak sparkeplata under handskerommet.

Så kjøper du deg et netcom kontantkort. registrerer det, melder deg inn i netcom buddy. Vips så har du sporing på bilen din, Kan spores fra internett da får du opp kart over hvor mobilen(les bilen din) befinner seg.

les mer om buddy her: http://www.netcom.no/buddy

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips til deg. Parker heller i Oscars gate, er ikke så langt unna. Politet kjører hele tiden mellom ambasadene i Oslo, gjorde ihvertfall det for 1,5 år siden når jeg bodde i Uranienborgveien. Pleide å parkere et sted mellom Nederlandske ambasaden og mot Frognerveien. At politiet kjøre forbi minst en gang i timen er jo ikke dumt

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må faen meg snart putte bomber i bilene sine for at de ikke skal bli stjært! vært dødskult å hatt ei som har blitt utløst ved at bilen hadde blitt brutt opp...10 sek. etter så hadde det sagt pang! med akkurat nok krutt/syre så personen hadde overlevd på den vonneste måten! ....kjipt å låse inn nøkklene men...:rolleyes:

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å passe godt på nøklene vettu ;)

men medlemmer av bilforumet i samme område skulle seriøst starta en form for "biltyveripatrulje" eller noe lignende, dette fungerer sånn at det lages et eget Stjålne biler forum, hvor de som får sjålet bilen sier i fra og alle tar reg. nr. og bruker si..... 15 min på å kjøre rundt i sitt område og lete (Noen ting må kjøpes inn: Balltrær, stålrør, saks, hoppetau, ishakke osv.) som må medbringes. Vi er mange medleemmer og hvis alle finkjemma sitt lille nabolag, så hadde det blitt ganske mange nabolag som hadde blitt grundig gjennomsett, dette hadde blitt til alles beste..

(Samme prinsipp som studentene hadde før, ved at alle betalte kanskje 20kr i året og alle reiste så mye trikk/buss/bane som de ville, når av og til en ble tatt i kontroll, betalte "felleskassa" for dette, kassa gikk aldri i underskudd og 20kr er ikke mye for årskort hos sporveien!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Primera

Hva med elektisitet i dørhåndtakene?

hadde vært noe... så på Discovery et program om de som bygde om personbiler til panser biler.

Der var det om noen biler de lagde som hadde 110 Volt dørhåndtaken når alarmen var på,

Ganske enkelt laget også, håndtaket var isoler fra resten av bilen så hadde de en omformer som gjorde 12V om til 110V. GENIALT

I norge har vi 220V og det kjenner du... AU

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider