Gå til innhold

Ble stoppet av onkel og statensveivesen i dag :)

Ranger emnet

darkwih

Anbefalte innlegg

Onkel hadde ikke mye å si, men det hadde vegvesenet. har 1 måned på få godskjent senkesett og felger. Problemet er at jeg aner ikke vilket senkesett jeg har. har tenkt lenge at jeg skulle kjøpe meg nytt senkesett men hvilket ? har sett på autospar

der har de et til 3099 :) 60/40 bellig var det men er det bra ?

eller skulle jeg gå for noen justerbare ... noen som har forslag til andre steder som seller bedre sett. og tilslutt er det vanskelig og gjøre dette selv ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har FK senkesettet ifra autospar 60/40 til 3000,- rundt der. Er greit nok det. Fungerer helt fint:) hehe.. ble passe stivt også :) Har ikke noen klager enda jeg iallefall.. bare at jeg kanskje ville hatt den litt lavere foran, men er greit nok nå :D

Er ikke så stress å gjøre det selv, men går jo fortere hvis du har en som har gjort det før som hjelper deg, også trenger du litt utstyr da. fjær-klemmer, eller hva det heter og hvis du skal bruke de gamle skålene er det fint med en umbraco, men du får det løs på andre metoder også :D

Regne med 1-2-3 times jobb eller noe hvis du tar deg god tid tenker jeg :)

Og skal du godkjenne det må du ha forstillingskontroll først.

Har også hørt at det lønner seg å ha på stålfelger i den størrelsen som kom med bilen orginalt da det fort kan bli litt "problemer" hvis en har andre felger?

Vet ikke om det er så mye pes men..

Tenkte jeg skulle godkjenne min når jeg bytter over til piggdekk :D

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by darkwih

må ha tuv papir på feilgen :) yepp det er så tragisk har ringt til møller og de kan se at bilen min kan max ha 17" ET35, 8" brei.

Nettop det felgene mine er. men det er ikke godt nokk for biltilsynet.

Jo, det skal være godt nok. Ta med en felg (det står som oftest inne i felgen all info satansvegvesen skal ha bruk for)

Det gjorde det til meg. Jeg godkjente i Kristiansund (om de vil ringe dit for å få bekreftelse)

Lenke til kommentar
Del på andre sider