Gå til innhold

lexus lykter!

Ranger emnet

Bauf2k

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De som tenker tanken på å sette Lexuslykter på en BMW, og da spesielt en E30, er ikke verdig å eie ett framkomstmiddel av dette merke..

Lyst på Lexus baklykter?? Kjøp Lexus eller en Honda Civic....

De blanksotede baklyktene til E30 er så UFATTELIG X1239595 mye finere enn Rice-wannabe-uff-og-æsj-spy-og-drite looken Lexuslyktene gir.

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW324TDa

De som tenker tanken på å sette Lexuslykter på en BMW, og da spesielt en E30, er ikke verdig å eie ett framkomstmiddel av dette merke..

Lyst på Lexus baklykter?? Kjøp Lexus eller en Honda Civic....

De blanksotede baklyktene til E30 er så UFATTELIG X1239595 mye finere enn Rice-wannabe-uff-og-æsj-spy-og-drite looken Lexuslyktene gir.

Greit nok, jeg kan være enig i at de baklyktene ikke har noe å gjøre på en E30, men det er vel heller ikke på sin plass og henge ut folk som faktisk liker den type styling...:rolleyes:

Man styler jo ikke bilen opp etter som hva andre skulle mene ang. styling, man styler den på en slik måte at man selv er fornøyd på hvordan bilen ser ut... Just my two cents...

Du kan bl.a. kjøpe lexus lykter hos Os -bildeler

De ser slik ut:

sorte_lykter.gif

e-30%20baklykt.jpg

image_1861_big.jpg

Og koster 1998,- eks. moms...

Angeleyes kan bl.a. kjøpes hos Realcar

Kristian

-86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt

x85`Audi Urquattro 10vt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss du mener at det er disse lyktene som må på for at bilen skal bli fabelaktig i dine øyne, så gjør du det. Det er deg selv du skal glede, ikke alle andre.

Hva jeg mener personlig, er at jeg syntes ikke det er en heldig kombinasjon på bilen, men det er min mening.

Men som nevnt ovenfor kan vel gsbildeler tilby disse lyktene.

mvh

Ikke akkuratt løsgjenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider