Gå til innhold

lexus lykter!

Ranger emnet

Bauf2k

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hahaha. Det er ikke alu vinge på biln lenger. Blei stoppa av purken og måtte plukke den av!!! Psyko purk!!

Grunnen var at hvis han kjørte på en fotgjenger vat det ikke det første treffe som tok livet av denne personen, det var når han spratt over biln og blei truffet av den alu vingen som hadde så skarpe kanter............. Er det rart jeg er i sjokk!

Og Bauf er ikke verdens blideste for øyeblikket!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M3 vinge (du liker visst store vinger)

M-Tech 2 vinge

Carzone har ett klesstativ i dimensjon XXL (ikke fint i mine øyne, men det er bedre en alu)

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to først nevnte er orginale vinger levert til E30 karroseriet.

Den sistnevnte vet eg ikke, men regner med at man kan spørre forhandler om TuV papirer på denne.

Ett par stykker her ute på holmen min som har hatt disse CarZone vingene og det har gått bra. Han ene var på BilTrangSynet og godkjente bilen i samband med ett motorbytte og fikk ikke noe bemerkninger ang vingen...

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by killGore

hahaha. Det er ikke alu vinge på biln lenger. Blei stoppa av purken og måtte plukke den av!!! Psyko purk!!

Grunnen var at hvis han kjørte på en fotgjenger vat det ikke det første treffe som tok livet av denne personen, det var når han spratt over biln og blei truffet av den alu vingen som hadde så skarpe kanter............. Er det rart jeg er i sjokk!

Og Bauf er ikke verdens blideste for øyeblikket!!

Geez... Er det bare meg, eller får politiet mindre og mindre og gjøre? (Akkurat som om de noen gang har gjort noe fornuftig?) Er det ikke sykt å tenke på? At hvis du er ute på byen, er det alltid ca 50% risiko for å få julig av 10 personer, eller bli knivstukket, og politiet gidder knapt å bry seg. Men hvis du holder 35 i 30-sona, eller hvis ei pære på bilen din ryker, eller hvis du HAR EN FU**INGS wunderbaum i speilet, DA SKAL DE BRY SEG!!!! Har fått 18.500,- spenn i bøter på 2 år... (skal innrømme at jeg har gjort noen dumme ting ass, men geeeeez) GET A LIFE, PIGZ!

edit: og se hvordan bil jeg kjører... klarer jo knapt å bryte fartsgrensa med den kaklekråka...

1998 VW Passat 1,8T (Highline 4d)

(x)1988 BMW 318i (E30 2d)

(x)1986 BMW 316 (E30 4d)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Turbodevil

det går flere biler her i bergen med alu vinge som har blitt stoppet av purken men de sa ikke noe på vingene:D

Jeg skal ikke ha styling på bilen med det første vertfall... skal brukes til vinterbil.. er litt kipt å knekke stylingen i snøen...:cool:

En vinge knekker vel ikke i snøen? hehe... neida, men det ser kanskje litt noldus ut å bare ha en vinge og ikke noe annet :P

Edit: på en annen side kan du jo sette på en sliten leppe som "plog" hehe

1998 VW Passat 1,8T (Highline 4d)

(x)1988 BMW 318i (E30 2d)

(x)1986 BMW 316 (E30 4d)

Lenke til kommentar
Del på andre sider