Gå til innhold

Vilke felger bør jeg velge?

Ranger emnet

Zamot

Anbefalte innlegg

Skal ha nye....

Hjelp meg å velge felger a... http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=44290

Har siktet meg inn på disse tre, men er åpen for forslag (men tviler på om jeg kommer til å bry meg). Vil gjerne ha noen som skiller seg litt ut, helst litt mørke, gjerne halvmørk krom, og skal være elegante og vekke litt oppmerksomhet. Og helst letteå vaske... Finner du noe slikt så si fra..

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vagen

Hva med å ikke være så opphengt i hva alle andre syns og bare kjøpe de du liker best selv?

Jo selvfølgelig, men hva om jeg f.eks. liker 3 felger like mye?

Hva med å bare ikke bry seg at noen kanskje vil ha meninger fra andre?

;)

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker egentlig alle tre felgene jeg da. Men har et ekstra øye for AT-Italia felgen. Det modda bildet (og fabrikkbildet) er dårlig, og man får ikke inntrykk av hvordan felgen egentlig ser ut. Den er mørk krom (omtrent som de jeg har nå), og jeg synes den er stilig fordi den er så enkel og "ren" i formen. Det er også et stort pluss at den er veldig lett å vaske...

Liker MM-S, men den blir kanskje for BMW-aktig...?

Huff det er vanskelig å bestemme seg..

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vagen

Sorry. Var ikke klar over at du ikke har evne nok til å ta en besluttning selv. Virkelig lei meg for det.

Flott du er lei deg. Beslutning klarer jeg nok å ta selv. For alt du vet har jeg allerede gjort det, og bare har lite å finne på.. Noen ganger er det fint å få litt inspill fra andre her i livet, og så ta en beslutning basert på egne meninger OG innspill...

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider