Breisladdern Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 skal ikke si det for sikkert, men tror ikke den er solgt nei. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet November 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Solgt usett for 6 lapper. Kjøper kommer på Torsdag hvis ingen byr over.. Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 jeg byr 2500,- og henter den snart? Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet November 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Tror du skal røyke litt mindre av hva nå enn det er du røyker.. :rolleyes: Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Originally posted by Zerox den lekker bensin hvis du fyller over halv tank, men det kan sikkert fikses lett hvis du gidder. Ikke interessert i å kjøpe, har nok Volvoer;) MEN et annet spørsmål: jeg har også problemer med bensinlekk ved full tank (over halv):rolleyes: Hva er årsaken på din? Er det skjøten mellom de to halvdelene som ikke er tett? Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet November 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Vet ikke, har faktisk ikke sett noe på det. Vet bare at forrige eieren sa at jeg ikke kunne fylla over halv tank. Er ikke så veldig lenge siden jeg kjøpte den... Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znapp Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Originally posted by Zerox Vet ikke, har faktisk ikke sett noe på det. Vet bare at forrige eieren sa at jeg ikke kunne fylla over halv tank. Er ikke så veldig lenge siden jeg kjøpte den... er hull i overkant av midten av tanken.. så ved å svinge litt brått så detter det også ut bensin.. rusthull kalles dette.. hehe :P Siter Opel Vectra 95mod 2,5l V6 Toya Stv 97mod Kjærrrringbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Originally posted by znapp er hull i overkant av midten av tanken.. så ved å svinge litt brått så detter det også ut bensin.. rusthull kalles dette.. hehe :P hysj...ikke ødelegg salget hans da... Er litt svenske krom på den rundt om også.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znapp Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 bare kødda da :P var den ikke solgt da? hehe Siter Opel Vectra 95mod 2,5l V6 Toya Stv 97mod Kjærrrringbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg