Mort1 Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 I dag er det Fredag 13. Noen som har tatt no forhåndsregler for dagen? Kjør forsiktig da :d Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 Ikke tatt noen forhåndsregler enda.. men tenkte på at det var fredag den 13. da jeg våknet idag..så går litt forsiktig ja!! hehe.. Glatt ute og..må kjøre forsiktig ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 hmm, det har jeg ikke tenkt på... får vel la være å nappe i brekket i dag ;) oi, jeg som skal kjøre fra kongsvinger til elverum i dag... får håpe det går bra :rolleyes: Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 Vel, når du sier det, jeg merket at bilen min understyrte uvanlig mye rundt min faste understyringssving, heldigvis undersøkte jeg på forhond at ingen biler kom (fletting) Og nå plages jeg av katten min som skal ta bokstavene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette84 Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 Ingen problemer så langt i dag! Har ikke tenkt så særlig mye på det engang.. Men.. dagen er enda ikke over.. Siter man ypper ikke med meg med mindre man vil ha bråk senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 Hater fredag 13. Klokken 0010 (!?!) i natt rant all oljen ut av Subaruen :hvaskjera Var en stor dam under bilen da jeg skulle sette den i garasjen for kvelden, og peilepinnen var knusktørr... Regner med å tilbringe natten i en kald garasje under bilen! anger2 Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Jeg er blitt forkjølet... Teller det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Jeg pulte så hatten passa:D :D :D Telles det??? hahahhahahah lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol babyhmm? babyhmm? babyhmm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Vel, hvis det er den sauen som danser rundt der du snakker om så teller det nok :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Originally posted by MrHappy Jeg pulte så hatten passa:D :D :D Telles det??? hahahhahahah lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol babyhmm? babyhmm? babyhmm? da ble det i hvertfall en skikkelig fredag den 13 for dama da! :roll: :roll: :roll: :roll: spermie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Originally posted by Håkon A da ble det i hvertfall en skikkelig fredag den 13 for dama da! :roll: :roll: :roll: :roll: spermie hahahhahahahahahahahahaahah Den var bra Håkon..... Ganske imponerende!! :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Desember 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2002 Var på hytte tur fra helvette å fant ut at dama va utro! :mad: Kjempe fin fredag :) Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Desember 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2002 Originally posted by InFlames Var på hytte tur fra helvette å fant ut at dama va utro! :mad: Kjempe fin fredag :) Oiiiiisann...Håper den hu var utro med fikk seg en skikkelig smekk da... Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astra Skrevet Desember 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2002 Kan jo dele med omverdnen at jeg ble dumpa........:mad: :mad: :mad: :mad: Nå blir det bil for alle penga......! Siter Medlem nr 927 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsmx5 Skrevet Desember 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2002 jeg hadde innbrudd i bilen den dagen:mad: faen ikke morro.... Siter 1992 skyline R32 1994 s13 gpsports driftebil x1992 mazda mx5 turbo x1991 nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg