quasimodo Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 jeg skal selge en 2.2i som sitter i pilen, den har bare godt 73000 er det noen som har lyst på mottoren så ring meg på mob: 976 38 104 hus: 69884485 jeg bor i askim så det hadde vært greit at en eventuel kjøper bor i næreten. jeg skal ha rundt 4000 for den, det er billig... Siter har verdensrekord i opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Langt fra billig. De motorene ligger på ca 2k. Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 håhåh, harru tenkt å rane folk eller? sku vært straffbart med sånne priser, hehe. en tusen lapp er mere enn nok :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 unskyld, hehe. syns bare prisen var litt stiv. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgen-sp Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 er den solgt el? kan gi deg 2000 får den,vist kassa følger med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Den er solgt ja, en kamerat av meg kjøpte hele bilen for 2500,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quasimodo Skrevet November 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 vis dere leser anonsen så er det bare motoren, men motoren sitter i bilen, bilen fikk han med seg forde han skulle ha bremsenne. Siter har verdensrekord i opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 javel ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Har 2,2 motor til salgs jeg også. Skal ha 2tusen for den tror jeg, skroten skal jo ha 3-4000kr for en slik motor, faen, de tror de er verdt sin vekt i gull. evt byttes i diselpanser + mellomlegg. Selges så snart snø'n faller og Ascona'n havner i garagen... ' hmm... Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgen-sp Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 føller det lendnigsnett og kassa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 det bør følge med 5trinns kasse og fullt ledningsnett osv til den prisen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quasimodo Skrevet November 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 ledningsnettet satt jo i bilen, det er mye lettere å ta motoren ut selv når du skal sette det inn selv også for da har du jo sett hvordan det skal sitte, det var også en grunn for at han fikk med seg bilen, det var bare 4 trins kasse på den... Siter har verdensrekord i opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg