Gå til innhold

Defa alarm, serie 700.

Ranger emnet

Hazert

Anbefalte innlegg

Hei,

det er defa alarm på bilen og den er helt feil programmert. Sirenen er ikke påkoblet, noe som jeg skal fikse i kveld. Men er det noen som vet om Bil Xtra molde programmerer slike alarmer?

Vet at bil xtra lillestrøm gjør det, men molde? det vet jeg ikke. Vært litt gått å få fikset den skikkelig, så alt fungerer, som for eks, dørene låses ikke opp med boksen, kun låses igjen. Er ikke mulig å åpne kun bagasjelokket. og noen småting til som er kjekt.

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

alarm som ikke virker er noe herk

han kisen som jeg kjøpte bilen av sa at alarmen var utkoplet fordi

den føleren som ligger nedenfor rattet er klikk.

Den føleren drev og utløste alarmen av seg selv.

Alarmen kunne utløse seg og blinke på timesvis.

Noe som sliter på batteriet i lengden.

Derfor ble den visstnok utkoplet.

Skuta di er en 93 mod og ikke 92 mod.

Den er registrert sent på året i 1992, men den har airbag, noe som først kom på 1993 modellene. Visst jeg ikke tar helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg plukket fram alarmen i går og såg på dette. i monteringsanvisninga sto det at følern ikke skulle klistres på metal, og den er det. det er derfor den utløser seg heletiden.

Jeg satte den på i går og jeg stakk på fest. den utløste seg hele tiden. fikk fattern til å se på det. han koblet den av igjen. Så nå utløser den seg ikke.

Er sirenen utkoblet? hvis ikke, så er den også montert feil. Den skal peke nedover, ikke til siden, fordi den ikke skal ta inn vatn. Kan hende derfor den ikke fungerer. såg ut som om alle kablene er tilkoblet.

Ok, det er vel en 93 modell :)

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider