Odd Slette Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Hei! Selger herved 1stk. Term LAB måleinstr. Dette er den gamle typen m/målemikrofon og ikke Trykk sensor som brukes nå. Følger med det som trengs, m/lydkort. Ikke brukt av meg pga, har ikke LapTop som den passer til. Kan brukes til å måle lydtrykk i bilen (DB-Drag konk.) og for lydjustering i bil. Hadde planer om å bruke det selv, men siden jeg ikke har noen maskin som jeg kan bruke det på så selges det istedenfor at for at det ligger der å støver ned. Selges 5000,- Kan byttes/delbetaling mot forslag. Er på jakt etter Sorround forst. hjemme, nesten alt av int. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet Oktober 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Hei! Noen som er int. ????????????????????????????????????????? Selges/Byttes mot ett eller annet. Ligger her bare i esken sin. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blend_2097 Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Inboxen din er full igjen...... Gi meg en PM når jeg kan sende deg addr min:) Siter Da var vi igang:) 2*Kicker S15L7"+KX2500.1 på 2680wrms=? Time will tell;) Prosjekttråd: http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=961564#post961564 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blend_2097 Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Har prøvd å sende deg mail gjenntatte ganger, men får kun opp mailerdeamon feilmelding..... Skjønner ikke hvorfor... Send en mail til meg så vi kan få batt på vei snart..... blend_2097@yahoo.com Siter Da var vi igang:) 2*Kicker S15L7"+KX2500.1 på 2680wrms=? Time will tell;) Prosjekttråd: http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=961564#post961564 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet November 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Hei! Skjønner ikke dette jeg heller................. Får beskjed om at mail boksen er full og det er ingen meld. i boksen. Skal sende deg en mail. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg