Gå til innhold

anlegg.tips??????

Ranger emnet

bimmer_boy

Anbefalte innlegg

Originally posted by bimmer_boy

hei jeg er ute etter en skikkelig anlegg.... pris må ikke være over 200.000. har dere noen tips så plzz spytt ut den skal sitte i en bmw e46 limo 00mod og kan dere si meg noen som bygger anlegg fordi jeg har ikke noe peil på detta her.takk på forhånd

Anlegg til 200 til bil til 200... Hmmm...

Hva skal du da?

Kjøre db-drag og ha hjemmekinoanlegg med 10 lcd skjermer? :rolleyes:

Hvis du er seriøs så er det Lucky day for forhandleren du velger :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg er ute etter en skikkelig anlegg.... pris må ikke være over 200.000. har dere noen tips så plzz spytt ut den skal sitte i en bmw e46 limo 00mod og kan dere si meg noen som bygger anlegg fordi jeg har ikke noe peil på detta her.takk på forhånd

Oisann, dette var ikke småtteri.

I denne prisklassen finnes det enormt mye å velge i, men det er også lett å bruke pengene på en hel masse tull.

Om du ikke kan ta intallasjonen selv, må du nok regne med å sette av endel tusen bare til installasjon.

Så er jo spørsmålet, er du ute etter å bruke oppmot 200K på high end lyd, eller skal du bruke pengene på å bråke mest mulig.

Med så mye penger til rådighet, ville jeg anbefalt deg å bygge et konkurranse anlegg, og deltatt litt i EMMA.

Send meg en mail: glenn@musicaltransparency.com, så skal vi nok finne på noe virkelig lurt.

mvh

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel hva mener du md high end?? bygge et konkurranse anlegg hmm dt kunne vært no dt...og black.pearl denna kjerra her er ikke verdt 200.000

Med high end menes det beste. Best kvalitet, best lyd.

Er alltid moro å ta den helt ut, om man har kapital til det, men det krever at man vet hva man gjør.

mvh

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel hva mener du md high end?? bygge et konkurranse anlegg hmm dt kunne vært no dt...og black.pearl denna kjerra her er ikke verdt 200.000

Hva med å sette deg litt inn i hva et bilstereo-anlegg kan være/bestå av og prøve å selv finne ut hva du skal gå for før du slenger ut 200k og stoler blindt på en eller annen bilsterosjappe..?

Søk inspirasjon i eksisterende konkurransebiler, lytt på ulike installsjoner, tenk over hvordan musikk du vil spille og så kan du gå ut og begynne å forhandle pris og avtale på montering etc...

Dessuten, hvis du skal bygge "verst" anlegg så må du belage deg på å ha bilen din stående hos montøren i etpar mnd og det er kanskje også greit å være klar over. ;)

Vennlig hilsen RK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anlegg til 200 000?

Serriøst, da får du mye bra! Da kan du jo ta kontakt med Elektrokompaniet ;)

De har litt stive priser da.. Eller så bør du som sagt tidligere finne ut åssen type lyd du skal ha, jeg ville ha gått for et High-end anlegg! For så mye penger så må det nesten enten bli DB drag eller Emma og slikt.

Lykke til!

Erik

Ps. Si i fra når du er ferdig, må nesten høre et anlegg til 200 k i en bil..:D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ealoken

Anlegg til 200 000?

Serriøst, da får du mye bra! Da kan du jo ta kontakt med Elektrokompaniet ;)

De har litt stive priser da.. Eller så bør du som sagt tidligere finne ut åssen type lyd du skal ha, jeg ville ha gått for et High-end anlegg! For så mye penger så må det nesten enten bli DB drag eller Emma og slikt.

Lykke til!

Erik

Ps. Si i fra når du er ferdig, må nesten høre et anlegg til 200 k i en bil..:D :D

For det første er Electrocompaniet konkurs (om ikke dem har startet opp igjen med ny kapital da), for det andre blir det tungvidt å tilpasse dette for bilbruk.

Er bare å ta deg en tur på EMMA konkurranser det, finnes noen stykker med anlegg i den prisklassen der.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by autod

Du må gjerne ta kontakt med meg, jeg har endel erfaring med konkuransebiler og emma generelt...

'Endel' var vel en understatement vel:D ;)

MØØE ville vel vært mer riktig!!

mvh

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider