VeeDub Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 16x9 4*100 ET30 Skal prøve å få tak i "noe" fra Tyskland i løpet av vinteren så Brock felgene er til salgs. Ene felgen har noen små små smååå sår på kanten, Dekka er ikke noe særlig, Falken 215-40... må nok byttes ASAP. Kan få tatt noen bedre bilder av dekk & felger om det trengs. Har hele vinteren på meg, så noe pruting er ikke aktuelt. Pris..... 5.500,- TLF: 916 33 120 Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 ET 30 er kanskje litt mye på en Corrado med mye senk? Hvor holder du til i landet da? Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Oktober 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Originally posted by prophets ET 30 er kanskje litt mye på en Corrado med mye senk? Hvor holder du til i landet da? Jeg måtte bruke 15MM spacere bak, foran gikk det bra. Felga befinner seg på Kongsvinger Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Hvordan er det med frakt av felger da? Bor i Møre og romsdal så det er litt langt unna :rolleyes: Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Oktober 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Originally posted by prophets Hvordan er det med frakt av felger da? Bor i Møre og romsdal så det er litt langt unna :rolleyes: Aner ikke frakt kostnader.. :( Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddgeir Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Hvor bor du?Tøffe felger..;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Har du felga enda eller? Hvis du får til å sende meg et bilde av den lille skaden på den ene felgen,så hadde det vært supert.. Er nødt til å skaffe meg noe som fyller skjermene litt bedre,ser ut som bilen har på seg ett skjørt nå! Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet November 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Skal prøve å få tatt noen bilder etter jobben i morgen om jeg får tid. Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Hva tenker du om pris? Er interesert, men veit ikke helt om prisbildet er riktig. bor i lillestrøm så frakt osv er ikke noe å tenke på, hvis de er greie i pris så kan jeg nesten komme å hente de på dagen! Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 bare lurer på noe jeg, har ikke noe med saken å gjøre egentlig men..... har du valset hjulbuene dine? hvor mye er bilen din senket? hatt noe problemer med subbing? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet November 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Originally posted by audifanatic Hva tenker du om pris? Er interesert, men veit ikke helt om prisbildet er riktig. bor i lillestrøm så frakt osv er ikke noe å tenke på, hvis de er greie i pris så kan jeg nesten komme å hente de på dagen! Ikke aktuelt ennå, har 2 stk som er veldig interesserte på PM som vil gi 5.5, er bare frakt som er et problem... Jeg vil helst at de skal hentes & sjekkes av kjøper. Også mulig en som kommer i helga å ser på dem, har ikke fått noen bekreftelse på PM ennå. Til deg som lurte på bilder.... Har fått tatt bilder, men finner ikke den USB ledningen som får bildene over på PC... borte i flyttingen :( Må få lånt en slik av en kompis, så bilder kommer nok en dag om de ikke forsvinner i løpet av noen dager. Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet November 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Sorry, har fortsatt ikke finni den USB kabelen, veit det er flere som vil ha bilder på PM... :( Bilde mens vi venter :) Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg