Kebab gud Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Jeg er en av de som elsker å finne spionbilder og lese rykter osv og jeg savner en spionbilde/rykte forum her .. hadde ikke det vert en ide? PS: for dere som vil se litt spionbilder.. ta turen til toyota delen .. der har jeg 2-3 tråder med spionbilder av Toyotaer som ble fanget på ringen :P Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Er vel like greit å bruke carspotting-forumet? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 det vil jeg tro. det har ikke vært noe aktivitet med dette før. så et nytt forum for dette vil bli et forum for mye ennå. car-spotting bør funke fint. en bra overskrift skader heller ikke....noe en del skipper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Evt. Mediaforumet, for bilder..... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg