elvis Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Originally posted by sprocket grrrr.. busted.. :-) men jeg tenkte jeg skulle mekke det en gang.. det ser jo fett ut, da! Det blei litt gromt.. skal innrømme det..Kanskje snekkre sånne på primera'n til mor.... Siter If I can't take it with me to heaven, I'm going drive it strait to HELL.... Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil) Kadett C -77 prosjekt X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil) X-'75 volvo 240 ->VOLVO<- (verdens raskeste landbruks maskin!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Desember 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2002 jeg har faktisk bestilt Projector lys fremme med ferdig innlagt Neon ringer som det der. =) Samt Lexus lykter bak. husker ikke type. men med litt mørkt skjær. Så det ikke blir helt hvitt. Og lys over hele stripa bak. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg