nice cars Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Har hatt en a4 noen mnd nå. Men jeg er litt usikker på litt forskjellige ting.... Det er en 1997 Lim. 2,6 v6 150hk med automat gir, klimaaut. og trelister rundt hele. Den har stoler med mer sidestøtter (sportsseter sannsynligvis) og skinn ratt med s-emblem. Det jeg egentlig lurer på er, om dette er en slags s-line? for den virker litt lavere en andre a4 jeg har sett. Jeg kan ikke huske at audi har kalt det s-line før på nyere modeller? Og hvor mye kan vi forvente å få igjen for bilen? den har gått 137.000 Siter 1997 Audi a4 2,6 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spectre Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 S-line kom vel ikke før i 2001 tror jeg, men det var utstyrpakker den gangen også. Eller så kan det være at bilen ble bestilt med det du beskriver som ekstrautstyr. Her har du faktablad for A4 97 mod (hva som er standardutstyr etc): http://www.audi.se/mediadb/_files/user_uaudi/A4_97_1219.pdf (Den er egentlig for Sverige, men det var nok ikke så forskjellig i Norge). Andre årsmodeller finner du her: http://www.audi.se/page_2784.shtml Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nice cars Skrevet Oktober 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Da virker som den bare er bestilt med 20mm senket sportsunderstell, sportsseter og sportsratt... Den er veldig god å kjøre, men jeg syns den drar dårlig på høyt turtall, og siden det er automat må man liksom lure den til å ikke gire ned... Men så var det pris da... er det noen som har peiling på hva slags pris den vil ligge på? har sett på finn.no, der fant jeg kun et par 2,8 quattro, men vår er ikke quattro så det blir vel feil å sammenligne. Siter 1997 Audi a4 2,6 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spectre Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Sorry vet ikke hva prisen vil være, men motoren har vel omtrent samme ytelser som en 1.8T (men med finere lyd). Vil vel tro at prisen ikke vil være så veldig forskjellig fra en tilsvarende 1.8T, kanskje litt over ettersom det egentlig er en dyrere bil. Du kan jo sjekke med en bilforretning hva de vil gi i innbytte på en slik bil og spørre de samtidig om innbyttepris for en tilsvarende 1.8T så får du anelse om differansen mellom disse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nice cars Skrevet Oktober 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Samme ytelse i hk, men mere nm og mye finere lyd!;) Siter 1997 Audi a4 2,6 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nice cars Skrevet Oktober 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Men hva står egentlig lim for? Siter 1997 Audi a4 2,6 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 lim står for limousine.... eller sedan på godt norsk =) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nice cars Skrevet Oktober 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Så det er bare så kjedelig som at det er sedan? nå ble jeg skuffet! Siter 1997 Audi a4 2,6 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Beklager å måtte skuffe deg, men det er desverre den harde realitet:) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nice cars Skrevet Oktober 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 jaja... jeg synes bilen er digg alikevel jeg. er ikke så mange som har a4 2,6. Siter 1997 Audi a4 2,6 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Nei det er sant, er vel ikke den mest vanlige a4'n som ruller rundt... Hvor mange gamp bor det i den motoren egentlig? Det sitter ikke en sekser i den? eller? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spectre Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Motoren er 2.6l V6 på 150hk. Er vel egentlig en motor som ble tatt i bruk videre fra 80/100 modellene. Utgaven som tok over ikke så lenge etterpå er 2.4l V6 på 165hk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nice cars Skrevet Oktober 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Stemmer nok det, men det er litt skuffende at den drar så dårlig på høyt turtall. det stjeler mye av aksellerasjonen. Siter 1997 Audi a4 2,6 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xiancorp Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Originally posted by nice cars Stemmer nok det, men det er litt skuffende at den drar så dårlig på høyt turtall. det stjeler mye av aksellerasjonen. Kon-filter og eksos så blir det kanskje litt bedre :) Og iallefall mer av go'lyden :) Siter 1992 Audi S4 2,2 tq sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nice cars Skrevet Oktober 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Desverre så er fattern motstander av alt som har med styling, senking og andre oppgraderinger... han har vurdert chip, men vi fikk høre at det ikke var så stor forskjell. Siter 1997 Audi a4 2,6 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg