Gå til innhold

Info om a4

Ranger emnet

nice cars

Anbefalte innlegg

Har hatt en a4 noen mnd nå. Men jeg er litt usikker på litt forskjellige ting....

Det er en 1997 Lim. 2,6 v6 150hk med automat gir, klimaaut. og trelister rundt hele.

Den har stoler med mer sidestøtter (sportsseter sannsynligvis) og skinn ratt med s-emblem.

Det jeg egentlig lurer på er, om dette er en slags s-line? for den virker litt lavere en andre a4 jeg har sett. Jeg kan ikke huske at audi har kalt det s-line før på nyere modeller? Og hvor mye kan vi forvente å få igjen for bilen? den har gått 137.000

1997 Audi a4 2,6 v6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S-line kom vel ikke før i 2001 tror jeg, men det var utstyrpakker den gangen også. Eller så kan det være at bilen ble bestilt med det du beskriver som ekstrautstyr.

Her har du faktablad for A4 97 mod (hva som er standardutstyr etc):

http://www.audi.se/mediadb/_files/user_uaudi/A4_97_1219.pdf

(Den er egentlig for Sverige, men det var nok ikke så forskjellig i Norge).

Andre årsmodeller finner du her:

http://www.audi.se/page_2784.shtml

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da virker som den bare er bestilt med 20mm senket sportsunderstell, sportsseter og sportsratt... Den er veldig god å kjøre, men jeg syns den drar dårlig på høyt turtall, og siden det er automat må man liksom lure den til å ikke gire ned...

Men så var det pris da... er det noen som har peiling på hva slags pris den vil ligge på? har sett på finn.no, der fant jeg kun et par 2,8 quattro, men vår er ikke quattro så det blir vel feil å sammenligne.

1997 Audi a4 2,6 v6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry vet ikke hva prisen vil være, men motoren har vel omtrent samme ytelser som en 1.8T (men med finere lyd). Vil vel tro at prisen ikke vil være så veldig forskjellig fra en tilsvarende 1.8T, kanskje litt over ettersom det egentlig er en dyrere bil. Du kan jo sjekke med en bilforretning hva de vil gi i innbytte på en slik bil og spørre de samtidig om innbyttepris for en tilsvarende 1.8T så får du anelse om differansen mellom disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider