Gå til innhold

Nytt urquattro forum

Ranger emnet

Urgolf

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror det finnes noen få sportquattroer i norge...

Vet om en meget spesiell utgave da, tidligere eier er Dahlbæck i sverige... Var en norsk fyr som kjæpte den for noen år tilbake men skal selge den nå....

Vanskelig å finne noen eksemplarer av sisse bilene, og er du så heldig å finne en må du regne med å punge ut med 500 000 + +

Livet starter på 300... :D

Ofai...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er vel en urquattro ja.. ingen sport.. forskjellen mellom sport slik utseendetmessig er 32 cm kortere ja.. OG om jeg ikke tar helt feil så har sport'n frontrute og a stolper fra audio 80/90 for å få mindre refleksjoner eller noe i frontruta.. husker ikke helt åssen detta var

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt klart at uq er rått, har et spørsmål:

hvike firma eller privat personer her i norge er som skaffer den store bakspoileren som dalbekh og den gule urquattroen har?

har lettet meg i hjel på nettet, finner noen tyske sider bare, tysk=:mad: anger2 ,

hvis noen vet om noe hadde dette vært fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vingen har han byggd selv...

Måte tilpasse en anne vinga pga. oljekjøling i bakluka...

Det er en spesial utgave s1 denna biln... ble laget veldig få av denne, var no jubeleums greier eller no... Hisker ikke helt...

Men det er utentvil en meget heftig bil... :D

Livet starter på 300... :D

Ofai...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sNiva

Den vingen har han byggd selv...

Måte tilpasse en anne vinga pga. oljekjøling i bakluka...

Det er en spesial utgave s1 denna biln... ble laget veldig få av denne, var no jubeleums greier eller no... Hisker ikke helt...

Men det er utentvil en meget heftig bil... :D

hvilken vinge henviser du till?

vingen som sitter på sport quattroen som dahlback hadde før, og den svarte ur quattroen over, er vel en gruppe b vinge.,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gruppe b vinge, den gjør seg bedre en den lille orginale. mere racing preg synes jeg.

Er det noen steder i norge/ sverige som selger disse? eller har noen brukt?

Er det mye "greier" å bestille vinga fra england? hater å snakke/skrive engelsk. må man så må man

jeg fant ikke noe vinge der til salgs, kansje jeg er blind??

http://www.dialynx.co.uk/index.htm noen som vet hvor på siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider