Gå til innhold

Med ett tungt hjerte (Mondeo selges)

Zetec

Anbefalte innlegg

Det er med ett tungt hjerte at jeg nå selger min dyrebare mondeo mk1..

Prisen er foreløpig satt til 35 000 som nesten er skammelig lavt, men bilen må bort så har ikke så mange valg akkurat nå, har litt manko på plass her til så mange biler som jeg har..

Kan vel og merke kanskje glede dere at jeg skal ha tak i en ny mondeo til neste år da som seff skal bygges om i stor grad :)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt du skal selge den da! Fet kjerra!

Hvor langt har den gått? Kjøpte MK1 i sommer jeg oxo til 35000,- men den var så orginal som det går an å få den tror jeg. Litt surt å tenke på at jeg kunne hatt din, som er superstylet til, samme prisen...

- Audi A4 2,0TDI B8

-Dont drive faster than your guardian angel can fly-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har gått 195 000 sånn ca etter tripptelleren da, tør ikke dokumentere den 100%, men med tanke på overhalingen motoren får så spiller det nesten liten rolle hehe...

Neste mondeo blir nok en titanium, så får vi jo se hva jeg kan gjøre utav det :)

Grunnen til at jeg selger bilen er at her jeg bor nå kan jeg ikke ha den, pga plass, jeg har allerede en stor firmabil, en stasjonsvogn, en sierra og mondeoen, så sierraen og mondeoen selges nå. Stasjonsvogna vil kjerringa ha så den får jeg ikke lov å kvitte meg med, og tror sjefen blir litt uggen om jeg kvitter meg med firmabilen ;)

I tillegg har jeg en tilhenger stående her, og alt det er trøkket inn på en plass hvor det egentlig bare skal være en bil..

Så da må nok desverre upraktiske og gamle biler ryke først.

Kjøper av bilen vil få stor oppfølgning med henhold til videre bygging, hjelp og slikt, jeg kjenner jo bilen ut og inn, og jeg vil jo gjerne bidra til at bilen en gang kan stå helt ferdig..

Følger også med diverse "ekstra utstyr" som orginalt luftfilter, boka til haynes og sånnt :D

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by GT_rider

Skal vel ikke bygge om en fletta ny mondeo titanium??

Hvorfor ikke? Har aldri kjøpt en bil og unnlatt å modifisere den, det er alltid noe man kan gjøre for å få ting bedre eller fetere.

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å kanskje skal kjøpe meg en mondeo jeg nå. Den også til 35 000,-.Men den er orginal...

Er det din som er i signaturen??

Synd at du bor så langt unna da... Ellers kunne jeg jo kommet og sett på den og kanskje til om med kjøpt den....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by Tommeliten

Driver å kanskje skal kjøpe meg en mondeo jeg nå. Den også til 35 000,-.Men den er orginal...

Er det din som er i signaturen??

Synd at du bor så langt unna da... Ellers kunne jeg jo kommet og sett på den og kanskje til om med kjøpt den....

Den som er i avataren ja..

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by jackpot

jaja.. kjedelig det!

håper du finner en verdig kjøper :)

skal ikke selge den i deler da, får mer spenn av det? :D

har en kompis som skal style mondeo'n sin..... ;)

men lyst på titantium x selv :D

Kunne sikkert fått mer om jeg hadde solgt den i deler, det hadde bare tatt jævli lang tid ;)

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider