Gå til innhold

Audi RS6 og piggdekk...HJELP!!!

Ranger emnet

Audi quattro turbo

Anbefalte innlegg

En kompis som jobber på Møller Ålesund ringte meg for litt å fremstilte en litt merkelig problemstilling!!En kar som har bestilt en Audi RS6 SKAL ha piggdekk på bilen.I og med at RS6 har LITT store bremser så er det ikke bare bare å sette på 15-tommere liksom.KANSKJE det kan gå med 17 tommere,bremsene er iallfall 365 mm stor foran.De har prøvd på med 235/50 18 piggdekk men det subba i skjermen.Noen som vet om merker som har 18 toms piggdekk i div dimensjoner ????

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audi quattro turbo

En kompis som jobber på Møller Ålesund ringte meg for litt å fremstilte en litt merkelig problemstilling!!En kar som har bestilt en Audi RS6 SKAL ha piggdekk på bilen.I og med at RS6 har LITT store bremser så er det ikke bare bare å sette på 15-tommere liksom.KANSKJE det kan gå med 17 tommere,bremsene er iallfall 365 mm stor foran.De har prøvd på med 235/50 18 piggdekk men det subba i skjermen.Noen som vet om merker som har 18 toms piggdekk i div dimensjoner ????

Tja, jeg tror nok helst at han fyren kan gi opp..

Eller.. når jeg tenker meg om, er jo noen som har 18" felger med Nokian Hakkapelliita dekk på A8.. Men det ser jeg at jaggu var det 235/50-18 det ja..

Hva for en dimensjon er originalt på RS6?

Nokian har såvidt jeg kan se ikke annet enn 235/50-18, og Michelin har såvidt jeg finner ut ikke piggdekk i 18" i det hele tatt..

Kjipt for han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider