Gå til innhold

Basskasse i glassfiber

Ranger emnet

stianhansen

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Om ikke lenge vil det bli tilgjengelig i Norge en spesiallaget matte som man legger i midten av to like lag glassfiber (feks mellom 4+4) for å lage en resonnansdød sandwich konstruksjon.

mvh

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by autod

Har vært borti lignende, det er gull....:)

Har selv også god erfaring med ulike typer sandwich konstruksjoner. Det å kombinere harde og mykere materialer er glimrende om man gjør det riktig. Da oppnår man det beste av stivhet og demping i selve konstruksjonen. Fordelen er jo og at man kan på denne måten gi kassen tilnærmet den resonnansfrekvensen man ønsker. Dette er jo svært vanskelig, men ingen umulighet.

mvh

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sony

biltema har nettbutikk. http://www.biltema.no/

Er IKKE nettbutikk det der. bare produktkatalog på internett,,,

Dessverre for de er jo billige.. eneste plassen man får kjøpt glassfiber her i byen er på en malerbutikk og de er svindyre..

http://www.sprett.net

Audi A4 1,8 tsq 98 mdl

Audi A6 2,5 Tdi 95mdl

x- Chevy Astro 86 mdl 4,3l, v6

x- Golf 79 mdl 1,1 liter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hc_TK

Hvordan blander man til epoxy? lette litt rundt etter epoxy men det stod Bare ting som: ACETON, XYLEN FORTYNNING, WHITE SPIRIT W.NAGEL og CELLULOSE FORTYNNING.

må jeg blande noe av dette for å få epoxy...? :hvaskjera

viss du tenker på det du skal bruke på glassfiber så søk heller på polyester. du blander inn 2%herder i polyestern. og nei, det tørker ikke fortere med masse herder oppi viss noen tror det.... ;)

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CyberAage

Er IKKE nettbutikk det der. bare produktkatalog på internett,,,

Dessverre for de er jo billige.. eneste plassen man får kjøpt glassfiber her i byen er på en malerbutikk og de er svindyre..

Prøv båtutstyrsbutikker.

F.eks. www.maritim.no

¤Corsa A 1,3i¤

Megane 1,5 dci -10 mod

kangoo 1,9dci -05 mod

e.tec 150 HO

¤Renault 19 td¤

Lenke til kommentar
Del på andre sider