The cowboy Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 vet dette ikke er rett sted å spørre om slik men..hehe :) jeg vet rett og slett ikke hva dette er for noe..og lurte på om noen kunne hjelpe meg med å forklare meg hva det er :) (vet jeg er litt blond her men..hehe) ICQ Number :er hva? AOL Instant Messenger Handle :samme som msn eller? Referrals : på godt norsk refferanse?? eller? pluss at jeg har en liten ide å komme med her! vet ikke hvor godt mottatt dette blir men, hva med å slette alle brukere som har hvert med i forumet lenge..men til dags dato, ikke har skrivd en eneste post? var og glodde gjennom members siden iste..og fant ut at det var veldig mange her som har hvert med siden 2002 osv som ikke har skrivd en singel liten post.. greit nok at dette vil da få antal medlemer til å synke drastisk..men er ikke det litt verdt det a? få fri gjort litt space lissom! takker og bukker til de som gidder å lese meg her..hehe :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Er nok en del som kun leser forumet her, og ikke deltar, men ved å fjerne registreringa vil de miste noen funksjoner. Bl.a new posts. ICQ er en konkurrent til MSN. AOL er America Online sin MSN utgave. Refferals??? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Oktober 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 hmm..rart de har satt opp AOL,ICQ og Yahoo sin "msn" da..og ikke hotmail sin msn!! er jo mange som bruker det oxo.. (jeg har jo over 70 stykk fra forumet på msn..hehe) og hva så om folket som forsvinner fra forumet mister "new post" funksjonen.. dette er jo et forum..på et forum skal man snakke,diskutere og hive litt drit om hverandre ;) hehe nytter jo ikke å sitte i ro på side linjen i 2-3 år før man tør å vise at man lever lissom...tror og at det er såpass mange som ikke her brukt forumet på en så evig lang tid at de ikke husker navn og passord lenger så! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 AOL,ICQ, Yahoo er nok bare default i forumet når det installeres. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Oktober 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 joda.. godt mulig det.. men de kunne jo lagt ut msn "link" oxo.. ikke sant..hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Referrals: "vBulletin includes a feature that will allow your community members to be rewarded for recruiting new users to your bulletin board. A user can gain a referral by attracting a new user to the vBulletin forum via a special referral link. A typical referral link looks a bit like this:" Kilde: vBulletin manualen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Oktober 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Originally posted by fcuk Referrals: "vBulletin includes a feature that will allow your community members to be rewarded for recruiting new users to your bulletin board. A user can gain a referral by attracting a new user to the vBulletin forum via a special referral link. A typical referral link looks a bit like this:" Kilde: vBulletin manualen hmm..merkelig..jeg har jo fått 2 folk til forumet..men jeg har ikke vist om noen spes link man måtte/kunne bruke.. hvor finner jeg den linken a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg