Gå til innhold

Gr.A vinge? hvor kan det kjøpes?

Ranger emnet

Goop

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by 240 rånar

Hvor kan jeg få kjøpt gruppe A vinge?

Noen firma som selger ny?

Skal ha sånn NO:D:D

Nå skal du få ett veldig bra tips av meg, oss bilintereserte i mellom:

Dra til Thorshov og kjøp deg Alu vinge, da får du respekt hos gutta på shell. Sparer deg selv bryet med å jakte etter en slik vinge som er gått ut av produksjon og du får "bedre" veigrep

Legg gjerne til en liten kommentar til dine kameratar om at denne vingen var best i test i Autofil!

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audifanatic

Nå skal du få ett veldig bra tips av meg, oss bilintereserte i mellom:

Dra til Thorshov og kjøp deg Alu vinge, da får du respekt hos gutta på shell. Sparer deg selv bryet med å jakte etter en slik vinge som er gått ut av produksjon og du får "bedre" veigrep

Legg gjerne til en liten kommentar til dine kameratar om at denne vingen var best i test i Autofil!

Ja, for all del...det ser jo bra ut.

Kan eg like godt skylle pengene nedi do.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Evolve

Kjøp hva slags vinge du vil, men for all del ikke alu vinge! det tar seg overhodet ikke ut på en 240! 850 R vingen er jo tøff.. men gr.a vingen er råest! Har sett sånne til salgs på turboperformanceclub noen ganger..

Grp.A vingen passer jo overhode ikke til buet bagasjelokk, den må stå på en bil som er maks 85mod.

Dønn rett vinge, og buet lokk:nono:

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørr du meg er grp.a vingen forbeholdt 2dørs biler, og da helst med turbo:) Alt for mangen kjører bare med vingen, og ikke distanse klossene som hører til, og det tar seg ikke så altfor godt ut heller..

De grp.a vingene de selger brukte er som regel alltid dårlige, skal du ha en strøken orginal vinge, skal du få leite lenge :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider