Team VR6 Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Er det noen som vet noe om den blå jettaen? For han som kjører den parkerte meg så det grein etter i dag. Noen som vet hva som er gjort med den? Den gikk som et helvete. Han hadde ikke noe stress med å parkere min vr6 i allefall Noen som vet noe? Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Originally posted by Team VR6 Er det noen som vet noe om den blå jettaen? For han som kjører den parkerte meg så det grein etter i dag. Noen som vet hva som er gjort med den? Den gikk som et helvete. Han hadde ikke noe stress med å parkere min vr6 i allefall Noen som vet noe? har ikke han bytta over til en vilter 1,6l før godkjenninga da.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 han parkerte din vr6?hmm..kan du ikke parkere selv da? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Oktober 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 he he luringen :D Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Oktober 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 hvamener du med vilter 1.6 l? Han parkerte min VR6......:mad: Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Hvorfor står det "race me" i signaturen din når du ikke tåler at andre med VR6 parkerer deg? ;) Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Oktober 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Sa det er VR6 i den bilen. Da vil jeg bare si at den går noe inni gampe ræva bra. Siden den parkerte meg. Men er morro det. Han må ha gjort noe morro med den. Siden Jeg har målt min på rulle til 243 hk på jula å han kjørte jo fra meg. Men det er morro det hapyhappy Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Hvor var dette hen i landet? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Oktober 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Dette gikk i oslo Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Har du en lilla/blå farga Golf III VR6? Så en ved Strømmen da jeg kjørte ista...den så ut til å gå noe inni helsike bra:) Hvor i Oslo holder du til da..? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Oktober 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 bor ikke i oslo, vet hvem golf du snakker om. Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Hvor er det en Golf'n holder til? Veit du det..? Har du Golf VR6? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Oktober 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 jeg kjører golf 3 VR6, er ikke helt sikker men det er i oslo et sted tror jeg. hvordan det? hva kjørere du da?:D Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Du ser i avataren hva jeg kjører..:) Hehe.. Syns den bilen fortjener et bilde på forumet slik at folket kan se..:) Ser jeg den ikveld...får vi ta en titt på den syns jeg! :D Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Oktober 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 det er sant, den bilen er fin den.:) Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg