TypeC Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Side ta dere tid til å se på dette nederlandske prosjektet, 249 bilder. utrolig rått! selvom bildeserien har en litt tragisk slutt.. de har litt peiling de gutta der.. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Døøøhhh! Vi satt å sikla på denne i forrige uke vi åsså! Skarru ha turbo motor e'll? Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Bilen var sinnsyk rå... Det siste som skjedde er noe av det mer tragiske jeg har sett hittil, er synd når sånt skjer.. Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Oktober 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Originally posted by drturbo Døøøhhh! Vi satt å sikla på denne i forrige uke vi åsså! Skarru ha turbo motor e'll? Tommy hehe, ekke helt med jeg... tenkte jeg skulle ha turbo motor ja, ringer deg en dag til uka, eller kanskje allerede i morgen, hvis det passer for deg, så kunne jeg ha kommet å sett på det. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Han burde seriøst lage seg et ordentlig galleri :D Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank_84 Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 det dærre va serriøst et RÅTT bygge.. fikk en tåre i øyekroken der jah.. Siter -Opel Manta B GT/E 16v Prosjekt -Opel Omega 3000 24v -91 (Solgt) -Opel Omega 3000 12v -88 (Vraket) -Opel Ascona B -76 (Solgt) -Opel Manta B GSi -86 (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Hadde mine tvil når jeg så topicen...tnkye at dette kunne ikke bli pent...MEN,den blei jo drit rå...synd at det gikk som det gikk..... Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadettcp Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 leste ett sted att bilen er bygd opp igjen:D sinsykt rått bygg:D :D Siter 97748454 Kadett c pick up. Saehan max -79 Kadett B RALLYE 2,4 197hk -72 Ascona B 2,5 24v turbo (600+hk) Cheva Pick up 6,2 turbo ic -88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 bilen er ikke bygd opp igjen, byggherren samler krefter, hehe. men skal visst bli frisk i løpet av vinteren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Og så er det ikke mere enn rundt 7 timers forskjell på de siste bildene. Trist om det stemmer og han bare fikk ha bilen på veien så kort tid ... Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundis Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Detta är bilporr! fy fan vad fet! osså en jävla fiat som förstör något så jävla fett! man blir upprörd! Siter www.SPEEDLIFE.SE - It´s all about survival - Racemovies Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 hehe, ja. bilen var visst på veien i etpar uker, rakk et treff også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Når man har så godt håndlag at man flytter over ei ræv og en snute er nok ikke en slik filleskade noe problem å fikse. ;) PS! Ja jeg vet dette er gammelt. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg