Gå til innhold

hva av styling bør man begynne med?

Ranger emnet

polojenta

Anbefalte innlegg

Viss du skal kjøpe deg 16" felger så kjøper du noen med Innpress (et) 35 med 205/40 eventuelt 195/40 dekk :) Passer perfekt!

Vil også anbefale deg å melde deg inn i Vw-audi klubben ;) Du er vel jente nr 2 som er på forumet (du å anne m) !

PS : Dra av de svarte sidelistene på bilen din.... Da blir den mye glattere/cleanere.... Koster ingenting.... Bare litt tid å få av limen ;)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Gou

Viss du skal kjøpe deg 16" felger så kjøper du noen med Innpress (et) 35 med 205/40 eventuelt 195/40 dekk :) Passer perfekt!

Vil også anbefale deg å melde deg inn i Vw-audi klubben ;) Du er vel jente nr 2 som er på forumet (du å anne m) !

PS : Dra av de svarte sidelistene på bilen din.... Da blir den mye glattere/cleanere.... Koster ingenting.... Bare litt tid å få av limen ;)

ja, selvfølgelig! må jo ha med innpress!!!!

har lurt litt på å melde meg inn der,men de fleste jeg kjenner som er medlemmer der, har styla biler.. så da bør jeg kanskej vente til den ikke er så veldig original mer!? :cool:

en kompis av meg jobber med vw og eier verksted, så ting blir litt billigere enn jeg trodde! flaks ja.

han vil dessutem lakke listene , håndtakene og det svarte rundt speilene (i samme farge seff).. går ikke det bra da? eller bør man allerhelst dra av listene?

Møkkarust:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by polojenta

har lurt litt på å melde meg inn der,men de fleste jeg kjenner som er medlemmer der, har styla biler.. så da bør jeg kanskej vente til den ikke er så veldig original mer!? :cool:

en kompis av meg jobber med vw og eier verksted, så ting blir litt billigere enn jeg trodde! flaks ja.

han vil dessutem lakke listene , håndtakene og det svarte rundt speilene (i samme farge seff).. går ikke det bra da? eller bør man allerhelst dra av listene?

Du trenger ikke ha noe stylet bil for å være medlem i VACN. Så ikke noe å lure på engang. Meld deg inn! :cool:

Senk bilen og få på noen kule 14" eller 15" med litt bred kant.

Er ikke så mye mer som skal til for at bilen skal se HELT anderledes ut. ;)

Lykke til med bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meld deg inn.... Orginal eller ikke , spille ingen rolle :)

Dra av listene men lakk speilene å dørhåndtakene..... listene er bare i veien ;) blir uten tvil penest !!

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1: Legg av penger til senking og felger, hvis du vil ha litt komfort så satser du på 15", hvis nyrebelte racing er ok, da kjøper du 16"

2: Ta så lykter og annen plastic.

Jeg gjorde det motsatt på min bil, så ikke spesielt kult med 13" rustfelger og plastic fantastic:rolleyes:

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt råd:

-meld deg inn i VACN i Januar (er for et år,selv om bilen er org)

-fjern sidelister(har de fleste gjort, jeg også)

-lakker håndtak og speilplata(skal jeg til sommeren)

-kjøp noen fete 15" felger og senk 40mm(da er bilen brukelig)

(JA, jeg vet mange er uenig med meg på det pungtet)

-bruk de du har til vinterdekka(piggfrie!)

-kjøp Hella sorte LED baklamper

Så tar du eksos,frontlykter og stæsj etter det.

Jeg har en panserforlenger i karbon som jeg skal selge til sommeren.................

Jeg har en sortlakkert orginalgrill som du kan få kasta etter deg

:-)

Hvor i Buskerud holder du til da???

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

masse fine råd her :) holder til i drammen jeg. koster det no å være medlem i klubben? blir nok selvfølgelig til at jeg drar av listene og lakkerer det andre, og felger skal det bli.. først må jeg bare tjene noe slant som jeg kan bruke opp.. he he :titties: :P

noen få hundre lapper :) 450 tror jeg.....

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by B.T.i

1: Legg av penger til senking og felger, hvis du vil ha litt komfort så satser du på 15", hvis nyrebelte racing er ok, da kjøper du 16"

2: Ta så lykter og annen plastic.

Jeg gjorde det motsatt på min bil, så ikke spesielt kult med 13" rustfelger og plastic fantastic:rolleyes:

Nyrebelte racing med 16"??? hva mener du med det? Er jo selve dekkhøyden og fjær & demper som avgjør, ikke felg størrelse! Våkn opp

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, da melder jeg meg inn i januar tenker jeg :)

Du burde glede deg. Som medlem får du Treffpunkt rett i posten noen få ganger i året, her kan du lese om treff og utstillinger. Garasjebesøk, medlemenes biler og turer til forskjellige treff osv i andre land!

Du burde glede deg til de forskjellige treffene osv, du kommer nok ikke til å angre på medlemskapet :D

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audifanatic

Nyrebelte racing med 16"??? hva mener du med det? Er jo selve dekkhøyden og fjær & demper som avgjør, ikke felg størrelse! Våkn opp

Altså, hvis du går opp i felgstørrelse så må du ned i dekkprofil for å holde samme rulleomkrets. Jo mindre dekk du har på felgen, jo mindre "fjæring" har du i dekket.

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audifanatic

Du burde glede deg. Som medlem får du Treffpunkt rett i posten noen få ganger i året, her kan du lese om treff og utstillinger. Garasjebesøk, medlemenes biler og turer til forskjellige treff osv i andre land!

Du burde glede deg til de forskjellige treffene osv, du kommer nok ikke til å angre på medlemskapet :D

kult da =) gleder meg allerede! :D

Møkkarust:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider